זיהוי כרטיס SD
-
@רעהו-יעזורו יש לך כשר של הועדה או תומך?
@מה-הבעיה
ועדה
לא מוצא את יישומים -
@מה-הבעיה
ועדה
לא מוצא את יישומים@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
-
@רעהו-יעזורו תעשה קיצור דרך בהגדרות
@moshep נכנסתי לקיצורי דרך מה אני בוחר שם?
-
@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
@מה-הבעיה אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
-
@מה-הבעיה אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
@מה-הבעיה
תודה
הוא לא מוצג אבל אפשר לבחור משם צלילים או לשמור לשם הקלטות?
או שלא מזוהה בכלל -
@מה-הבעיה
תודה
הוא לא מוצג אבל אפשר לבחור משם צלילים או לשמור לשם הקלטות?
או שלא מזוהה בכלל -
@רעהו-יעזורו @מה-הבעיה שינסה, תעשה סייר קבצים בקיצורים (אם יש)
@moshep אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו @מה-הבעיה שינסה, תעשה סייר קבצים בקיצורים (אם יש)
@מה-הבעיה אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
-
@moshep אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו @מה-הבעיה שינסה, תעשה סייר קבצים בקיצורים (אם יש)
@מה-הבעיה אמר בזיהוי כרטיס SD:
@רעהו-יעזורו אז אין אפשרות לראות את הכרטיס
-
@רעהו-יעזורו קראת את מה שהבאתי לך?
-
@רעהו-יעזורו קראת את מה שהבאתי לך?
@מה-הבעיה
הבנתי משם שיש גישה לכרטיס ולכן אפשר לקבל משם צלצולים
אך לא הבנתי אם אפשר לשמור לשם הקלטות? -
@רעהו-יעזורו כנראה שכן תנסה בהגדרות הקלטה כי אם המכשיר מזהה אז יכול להיות...
@moshep
מצוין הגדרתי שישמור בזכרון חיצוני
האם אפשר שישמור שם גם אנשי קשר? -
@moshep
מצוין הגדרתי שישמור בזכרון חיצוני
האם אפשר שישמור שם גם אנשי קשר?@רעהו-יעזורו אפשר לגבות את האנשי קשר
אנשי קשר/יבוא יצוא/ יצא לזיכרון חיצוני. -
@moshep
אנסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות