בעיה | אופיס 2016 לא נפתח
-
התקנתי את האופיס לפני חודש בערך לפי ההדרכה כאן
עכשיו כשאני מנסה לפתוח את האופיס מופיע הודעה כזו:

ואחרי דקה בערך מופיע ההודעה הזו

מה עושים? -
@11mot למה הנושא כפול, ותייגת את אלישי מזה שאתה יודע שהוא ידע לענות לך?
@איציק-דייטש למה אתה צריך לכתוב את זה כפול?
לא שמתי לב, בדיוק האינטרנט נתקע לי..
פשוט אלישי פירסם את הסקריפט, אולי זה בעיה שם.. יש בעיה לתייג אותו? -
@איציק-דייטש למה אתה צריך לכתוב את זה כפול?
לא שמתי לב, בדיוק האינטרנט נתקע לי..
פשוט אלישי פירסם את הסקריפט, אולי זה בעיה שם.. יש בעיה לתייג אותו?@11mot אמר בבעיה | אופיס 2016 לא נפתח:
למה אתה צריך לכתוב את זה כפול?
כדי שתבין במה מדובר
@11mot אמר בבעיה | אופיס 2016 לא נפתח:
יש בעיה לתייג אותו?
ספאם
-
הבעיה נפתרה
כיביתי והדלקתי את המחשב, האופיס נפתח ודרש רישיון, פרצתי לפי ההדרכה כאן והכל בסדר. ב"ה -
@11mot מצוין, ומחקת את הנושא הכפול?
@איציק-דייטש תהיה רגוע..
מיד שנדנדת מחקתי את זה! -
@איציק-דייטש תהיה רגוע..
מיד שנדנדת מחקתי את זה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות