משתמש טרי שכותבים אליו בצ'אט ור"ל אין לו גישה - מה יעשה ויחיה?
-
@yoniz לי עדיין לא
-
@yoniz @יונה-בן-לאה
או פשוט לבקש הרשאה מההנהלה (שמואל).
@שמואל אמר בחוקי פורום מתמחים טופ - חובה לקרוא:
למשתמשים חדשים לא תהיה גישה לצ'אט עד לזמן מה בכפוף לשיקול החלטת המערכת.
@מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:
למשתמשים חדשים אפשרות הצא'ט תהיה חסומה עד לזמן מה בהתאם לשיקול ההנהלה. במקרים מיוחדים ניתן לשלוח בקשה לניהול.
-
@yoniz @יונה-בן-לאה
או פשוט לבקש הרשאה מההנהלה (שמואל).
@שמואל אמר בחוקי פורום מתמחים טופ - חובה לקרוא:
למשתמשים חדשים לא תהיה גישה לצ'אט עד לזמן מה בכפוף לשיקול החלטת המערכת.
@מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:
למשתמשים חדשים אפשרות הצא'ט תהיה חסומה עד לזמן מה בהתאם לשיקול ההנהלה. במקרים מיוחדים ניתן לשלוח בקשה לניהול.
@חברים אני כבר כמעט שנה פה
-
@חברים אני כבר כמעט שנה פה
@יונה-בן-לאה זה לא עניין של זמן זה עניין של כמה עזרת וכמה לייקים קיבלת..
-
@חברים אני כבר כמעט שנה פה
@יונה-בן-לאה אז זהו שזה עניין של מוניטין ולא של פעילות כמו שמשמע בהודעת השגיאה
-
@יונה-בן-לאה אז זהו שזה עניין של מוניטין ולא של פעילות כמו שמשמע בהודעת השגיאה
@yoniz אמר במשתמש טרי שכותבים אליו בצ'אט ור"ל אין לו גישה - מה יעשה ויחיה?:
@יונה-בן-לאה אז זהו שזה עניין של מוניטין ולא של פעילות כמו שמשמע בהודעת השגיאה
עשיתי פעם מחקר עומק באיזה מספר.זה כן מוניטין
-
@חברים אני כבר כמעט שנה פה
@יונה-בן-לאה לא משנה כמה זמן אתה פה. אין לך מספיק לייקים... (מוניטין)
-
@יונה-בן-לאה אז זהו שזה עניין של מוניטין ולא של פעילות כמו שמשמע בהודעת השגיאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות