כיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?
-
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבם ומעוניין למוחקם איך אני יודע מה לא יפגע לי בתפקוד מערכת?
-
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבם ומעוניין למוחקם איך אני יודע מה לא יפגע לי בתפקוד מערכת?
-
או לעשות כך:
כנס למאפיינים של הכונן שלך ( בדרך כלל C )
ולמטה תבחר בניקוי דיסק.
תבחר את הקטגוריות ( שים לב שיש גם הורדות בקטגוריות )
ואחרי שהוא יעשה סריקה תבחר את מה שאתה רוצה למחוקץ
נ.ב לפעמים הנפח הגדול שלא ידוע מהיכן הוא - הוא נוצר כקובץ גיבוי של מערכת ההפעלה הקודמת לפני העדכון -
@y-e אמר בכיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?:
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבם
בד''כ זה המערכת הפעלה וקבצי מערכת אתה עדיין יכול לנקות קבצי זבל ע''י התוכנה הזאת
@DANI123 אמר בכיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?:
@y-e אמר בכיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?:
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבםבד''כ זה המערכת הפעלה וקבצי מערכת אתה עדיין יכול לנקות קבצי זבל ע''י התוכנה הזאת
עשיתי לא עזר
-
@DANI123 אמר בכיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?:
@y-e אמר בכיצד לנקות כונן בלי לפגוע במערכת הפעלה?:
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבםבד''כ זה המערכת הפעלה וקבצי מערכת אתה עדיין יכול לנקות קבצי זבל ע''י התוכנה הזאת
עשיתי לא עזר
-
@y-e יאלה תראה כמה זיכרון כל הקבצים שלך תופסים לא פלא תתחיל למחוק שיר שיר\תמונה תמונה\סרטון סרטון לפי בחירתך

-
@y-e קודם כל אני חייב לומר שהשירים והסרטונים שאתה רואה שם זה חלק מתוכונות, הרבה תוכונות משתמשות בפורמטים כאלו, וודאי בתמונות במהלך ההפעלה שלהם.
ב', צריך לנקות כמעט את כל הדברים ש CCliner מציע לדוגמא ישיבה של אינטרנט שזה לא בברירת מחדל אבל אפשר לעשות וי שינקה, אבל אני מניח שעשית את זה.
ג', דרך ההגדרות של ווינדוס 10 (אם יש לך- מערכת/אחסון) אפשר לנקות הרבה יותר מ- CCliner ומניקוי דיסק שהוצע לך לעיל שזה פונקציה של ווינדוס 7 (שקיימת גם ב10), לפעמים כפול 2 ויותר.
בעדכון האחרון של ווינדוס זה נהיה מסובך יותר.
ואם כל גיג'ה חשובה לך תודיע אני ילמד אותך שטיקים קטנים שיורידו לך איזה גיג'ה סה"כ. -
@y-e קודם כל אני חייב לומר שהשירים והסרטונים שאתה רואה שם זה חלק מתוכונות, הרבה תוכונות משתמשות בפורמטים כאלו, וודאי בתמונות במהלך ההפעלה שלהם.
ב', צריך לנקות כמעט את כל הדברים ש CCliner מציע לדוגמא ישיבה של אינטרנט שזה לא בברירת מחדל אבל אפשר לעשות וי שינקה, אבל אני מניח שעשית את זה.
ג', דרך ההגדרות של ווינדוס 10 (אם יש לך- מערכת/אחסון) אפשר לנקות הרבה יותר מ- CCliner ומניקוי דיסק שהוצע לך לעיל שזה פונקציה של ווינדוס 7 (שקיימת גם ב10), לפעמים כפול 2 ויותר.
בעדכון האחרון של ווינדוס זה נהיה מסובך יותר.
ואם כל גיג'ה חשובה לך תודיע אני ילמד אותך שטיקים קטנים שיורידו לך איזה גיג'ה סה"כ. -
@חייים-א כרגע עשיתי כבר את מה שאתה מציע ולא הוסיף לי הרבה... גיגה שתים לא יותר... אני מדבר על סביבות ה 50 גיגה שאני לא מבין לאיפה הם משוייכים
@y-e תעלה תמונה מלוח הבקרה מתוכניות ותכונות ממוין לפי גודל

-
יש לי בכונן 60 ומשו גיגה שאני לא יודע מה טיבם ומעוניין למוחקם איך אני יודע מה לא יפגע לי בתפקוד מערכת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
