מדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0
-
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
הכל בפנים...
אבל! לא לחפור לי בצאט או במייל, תשאלו כאן.יש לי עוד דברים בחיים חוץ מנוקיה ומתמחים.טופ (כמו לסיים ש"ס, למשל...)וואהו, מלחיץ.
לקרוא אפשר? -
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותי@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותיחס וחלילה!!!
אשריך!!!
כולם מקנאים בך!!! -
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותיחס וחלילה!!!
אשריך!!!
כולם מקנאים בך!!!@אריה-דבי-עלאי אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותיחס וחלילה!!!
אשריך!!!עכשיו יותר טוב?
-
@אריה-דבי-עלאי אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותיחס וחלילה!!!
אשריך!!!עכשיו יותר טוב?
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@מישהו12 אמר במדריך | הכנת ערכת נושא לנוקיה מ0:
@אריה-דבי-עלאי כן, וכאן אני גם אשתדל לענות.
אחליף את הכיתוב למשהו יותר ידידותיחס וחלילה!!!
אשריך!!!עכשיו יותר טוב?
הכל בסדר!!
(אגב, אני דווקא אהבתי את האגרסיביות, זה להעמיד את האנשים במקום...)

-
@מישהו12 באמת כדאי שתעלה כי הצלחתי לכתוב רק את זה אחרי עמל רב מאוייד
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE theme PUBLIC "-//NOKIA//DTD THEME 2.0//EN" "theme.dtd"> <theme name="yehonatan" version="1.0"> <colors display="main" header_font_color= status_area_font_color= softkey_font_color= calendar_highlight_color= idle_font_color= idle_status_area_font_color= idle_softkey_area_font_color= idle_font_outline_color= -
ניתן לבחור צבעים בחיפוש בגוגל: "color picker".
או בבוחר הצבעים שנפתח כשכותבים פוסט חדש בפורום, ולוחצים על
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
