הוספת אפלקציות לסמארט באס רגיל
-
@צדיק-תמים אי אפשר אבל אם אני לא טועה אפשר Q2
-
@צדיק-תמים אי אפשר אבל אם אני לא טועה אפשר Q2
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@צדיק-תמים אבל היה נושא שלם על וידיאו בQ2 ולא היה שום בעיה בזה אף אחד לא העיר על זה
-
@צדיק-תמים אבל היה נושא שלם על וידיאו בQ2 ולא היה שום בעיה בזה אף אחד לא העיר על זה
-
@0556766431 שם לא דנו איך אפשר לפרוץ
אלא אמרו שאי אפשר לראות וידאו וגמרנו@צדיק-תמים לא היה שום בעיה אף אחד לא מחק
-
@צדיק-תמים לא היה שום בעיה אף אחד לא מחק
-
@0556766431 צודק
ערכתי
אגב לא בטוח שאחד המנהלים קרא את זה בכלל@צדיק-תמים שאלו אם אפשר לפרוץ שיהיה וידיאו
-
@0556766431 צודק
ערכתי
אגב לא בטוח שאחד המנהלים קרא את זה בכלל@צדיק-תמים אמר בהוספת אפלקציות לסמארט באס רגיל:
אגב לא בטוח שאחד המנהלים קרא את זה בכלל
-
אסור לדון רק על פריצת סינוני אינטרנט על שאר הדברים מותר לדון
-
אסור לדון רק על פריצת סינוני אינטרנט על שאר הדברים מותר לדון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
