אקסל ו-ווארד לאנדרויד
-
@צדיק-תמים יש לך אולי גירסא ישנה יותר שיתאים לשיאומי?
-
@חיים-פרץ הנה עוד כמה גרסאות ישנות, כולל הראשונה (תראה לפי מספרי הגרסאות מה יותר חדש ותנסה אותו קודם כי החדש יותר משוכלל מהישן...): https://fil.email/gEh5KnBG
@צדיק-תמים תודה רבה עכשיו הם עובדים
-
יש מצב להעלות את האקסל שוב כח כתוב שאין גישה ואני חייב את זה דחוף
האם זה מתאים לטבלט של סמסונג אנדרואיד 5.1.1 -
@שמולון אמר באקסל ו-ווארד לאנדרויד:
יש מצב להעלות את האקסל שוב כח כתוב שאין גישה
תפתח את הקישור של האקסל בחלון חדש וזה ירד לך:

@צדיק-תמים תודה
אבל אותו דבר הורדתי מפרוג וכשנכנסתי הוא כתב לי שגיאה יש בעיה בניתוח החבילה -
@צדיק-תמים תודה
אבל אותו דבר הורדתי מפרוג וכשנכנסתי הוא כתב לי שגיאה יש בעיה בניתוח החבילה -
@צדיק-תמים תודה רבה
יש לי טבלט סמסונג אנדרואיד 5.1.1 -
@שמולון זה אמור לעבוד: https://jumbomail.me/j/ggXVKnYO9E2HHpd
@צדיק-תמים תודה
אבל הבאת לי וורד ואני צריך אקסל
יש לך אולי ? -
@צדיק-תמים תודה
אבל הבאת לי וורד ואני צריך אקסל
יש לך אולי ? -
@שמולון זה גרסה משנת 2019 תנסה אותה: https://jumbomail.me/j/AGjENdza60u_y0-
@צדיק-תמים תודה אין עליך
באמת צדיק תמים -
@צדיק-תמים יש בעיה בניתוח החבילה
-
@צדיק-תמים יש בעיה בניתוח החבילה
-
@שמולון יש לי PLOARIS OFFICE שעובד ביאנג אמור לעבוד גם אצלך
-
@שמולון יש לי PLOARIS OFFICE שעובד ביאנג אמור לעבוד גם אצלך
@eitcok-grafik אשמח מאוד
-
@eitcok-grafik אשמח מאוד
-
@שמולון אני צריך אבל משהו נורמלי שיהווה לי תחליף למחשב
אני צריך את זה בשביל מכירה בחוץ וזה נורא מסורבל לי עם המחשב
תודה לעוזרים@שמולון הוא עובד מצויין
-
אם לא עובד, תנסה את זה (2018): https://jumbomail.me/j/UgHY2AbznECyP-T
ותעדכן אם הצלחת להתקין@צדיק-תמים שיגעתי אתכם אבל גם זה עם בעיה בניתוח החבילה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות