עזרה | ערכת נושא שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים
-
מחפש ערכת נושא לנוקיה סי 2 שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים (לא רק ע''י קווים) או אם יש דרך לעשות זאת בלי ערכת נושא
יישר כח@tzuribaharav יש איזה ישום שמראה. אבל, זה בכלל בכלל לא אמין!
מראה רק 100%
66%
33%
וזהו!!!!!! חוץ מזה לא מצאתי כלום.
אולי חיפוש בפורום יניב משהו. -
מחפש ערכת נושא לנוקיה סי 2 שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים (לא רק ע''י קווים) או אם יש דרך לעשות זאת בלי ערכת נושא
יישר כח@tzuribaharav תנסה את זה screensaver.swf
נ.ב. הדברים האלו לא אמינים לגמרי... -
@tzuribaharav תנסה את זה screensaver.swf
נ.ב. הדברים האלו לא אמינים לגמרי...@דוד-5555 אמר בעזרה | ערכת נושא שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים:
נ.ב. הדברים האלו לא אמינים לגמרי...
@ירושלים-שלי אמר בעזרה | ערכת נושא שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים:
זה בכלל בכלל לא אמין!
נכון, כמו בתצוגה הרגילה, כנראה שהמערכת של הנוקיה לא נותנת מידע נכון/מדוייקת.
-
@tzuribaharav תנסה את זה screensaver.swf
נ.ב. הדברים האלו לא אמינים לגמרי... -
@דוד-5555 אמר בעזרה | ערכת נושא שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים:
נ.ב. הדברים האלו לא אמינים לגמרי...
התכוונת לגמרי לא אמינים...
-
מחפש ערכת נושא לנוקיה סי 2 שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים (לא רק ע''י קווים) או אם יש דרך לעשות זאת בלי ערכת נושא
יישר כח@tzuribaharav אתה יכול אם יש לך עוד c2 דרך בלוטוס משתלט שיכול לגשת למידע של הפלאפון.
אם אתה רוצה אני יחפש לך או שמישהו כאן יביא. -
מחפש ערכת נושא לנוקיה סי 2 שמציגה את אחוזי הסוללה במספרים (לא רק ע''י קווים) או אם יש דרך לעשות זאת בלי ערכת נושא
יישר כח@tzuribaharav
@להבין-וליצור התכוון לזה בלוטוס-שתלטן.jar -
@tzuribaharav אתה יכול אם יש לך עוד c2 דרך בלוטוס משתלט שיכול לגשת למידע של הפלאפון.
אם אתה רוצה אני יחפש לך או שמישהו כאן יביא.@להבין-וליצור איפה יש לבדוק את אחוזי הסוללה בבלוטוס' שתלטן??
-
@להבין-וליצור איפה יש לבדוק את אחוזי הסוללה בבלוטוס' שתלטן??
@ירושלים-שלי כשנכנסים לטלפון אחר אפשר לראות כמה אחוזים יש לו
-
@ירושלים-שלי כשנכנסים לטלפון אחר אפשר לראות כמה אחוזים יש לו
@elazar יש לי בלוטוס' שתלטן. איפה אפשר לראות את זה במכשיר אחר שאני מתחברת אליו??
-
@elazar יש לי בלוטוס' שתלטן. איפה אפשר לראות את זה במכשיר אחר שאני מתחברת אליו??
@ירושלים-שלי כשנכנסים למכשיר יש מידע ושם בהתחלה יש אחוזים
-
@ירושלים-שלי כשנכנסים למכשיר יש מידע ושם בהתחלה יש אחוזים
@מנחמן תודה. אחפש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כנראה