עזרה | אפליקציות לסי 2
-
שלום, ראיתי בקטגוריה של של טלפון שיאומי שיש שם אפליקצייות מאוד יפות ויש גם אחד של רקעים טובים...
יש אפשרות לסדר שזה יעבוד בסי 2?@zozo-2020 זה לא קשור אחד לשני שיאומי זה אנדרואיד ונוקיה זה סימביאן
-
@zozo-2020 זה לא קשור אחד לשני שיאומי זה אנדרואיד ונוקיה זה סימביאן
@איציק-דייטש הוא התכוון אם יש מישהו שמבין בתוכנות ויכול להתאים את זה לסי 2 עיל ידי שיכנס לתוכנה וינסה להתאים
-
@איציק-דייטש הוא התכוון אם יש מישהו שמבין בתוכנות ויכול להתאים את זה לסי 2 עיל ידי שיכנס לתוכנה וינסה להתאים
-
@איציק-דייטש הוא התכוון אם יש מישהו שמבין בתוכנות ויכול להתאים את זה לסי 2 עיל ידי שיכנס לתוכנה וינסה להתאים
@המומחה אין כזה דבר להתאים... אפשר לבנות אולי משהו קצת דומה אבל הפונקציות האפשריות בC2 דרך יישום הם אולי 1% מבאנדרואיז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות