מצאתי פונט מגניב....
-
LikkudUB.otf
דוגמה

מדריך: שימוש בפונט ״הליכוד״ ופונטים אחרים שלא מגיבים בתוכנות אופיס.
@יוסי-מחשבים העלה את המדריך לאלו שחסום להם
כרגע הוא לשימוש אישי, אני אעדכן כשיהיה לשימוש מסחרי (אם תרצו להתעדכן, תעשו עוקב לפוסט.).@איציק-דייטש יש גם ttf?
-
@איציק-דייטש יש גם ttf?
-
@נ-נח ת'אמת אני לא הבנתי את ההבדל, אתה יכול להגיד/להסביר לי?
יש רק otf@איציק-דייטש גם אני לא הבנתי, אבל רק ttf אפשר לצרוב לנוקיה
בכל אופן תודה רבה! יא מלך! -
@איציק-דייטש גם אני לא הבנתי, אבל רק ttf אפשר לצרוב לנוקיה
בכל אופן תודה רבה! יא מלך! -
@איציק-דייטש בppm עם best
-
LikkudUB.otf
דוגמה

מדריך: שימוש בפונט ״הליכוד״ ופונטים אחרים שלא מגיבים בתוכנות אופיס.
@יוסי-מחשבים העלה את המדריך לאלו שחסום להם
כרגע הוא לשימוש אישי, אני אעדכן כשיהיה לשימוש מסחרי (אם תרצו להתעדכן, תעשו עוקב לפוסט.).@איציק-דייטש יש את הפונט הזה להורדה בחינם בפרוג ועוד במלא אתרים
-
LikkudUB.otf
דוגמה

מדריך: שימוש בפונט ״הליכוד״ ופונטים אחרים שלא מגיבים בתוכנות אופיס.
@יוסי-מחשבים העלה את המדריך לאלו שחסום להם
כרגע הוא לשימוש אישי, אני אעדכן כשיהיה לשימוש מסחרי (אם תרצו להתעדכן, תעשו עוקב לפוסט.). -
היסטוריה:
https://www.prog.co.il/articles/1486 -
היסטוריה:
https://www.prog.co.il/articles/1486@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
-
@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
@ישראל-קרביצקי אמר במצאתי פונט מגניב....:
@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
@איציק-דייטש העלה מדריך בתגובה שלו למעלה:
מדריך.mp4 -
@ישראל-קרביצקי אמר במצאתי פונט מגניב....:
@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
@איציק-דייטש העלה מדריך בתגובה שלו למעלה:
מדריך.mp4@יוסי-מחשבים אמר במצאתי פונט מגניב....:
@ישראל-קרביצקי אמר במצאתי פונט מגניב....:
@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
@איציק-דייטש העלה מדריך בתגובה שלו למעלה:
מדריך.tsלא ראיתי...
-
@יוסי-מחשבים אמר במצאתי פונט מגניב....:
@ישראל-קרביצקי אמר במצאתי פונט מגניב....:
@יוסי-מחשבים יוסי אפשר עזרה למה הפונט לא עובד לי?
@איציק-דייטש העלה מדריך בתגובה שלו למעלה:
מדריך.tsלא ראיתי...
@ישראל-קרביצקי חסום בנטפרי
-
@ישראל-קרביצקי חסום בנטפרי
@כהן-צדק אמר במצאתי פונט מגניב....:
@ישראל-קרביצקי חסום בנטפרי
?
לא הבנתי מה אתה מדבר על הקובץ?
זה פתוח לכאורה אם האתר פתוח.... -
@איציק-דייטש יש את הפונט הזה להורדה בחינם בפרוג ועוד במלא אתרים
@srulikol אמר במצאתי פונט מגניב....:
@איציק-דייטש יש את הפונט הזה להורדה בחינם בפרוג ועוד במלא אתרים
גם פה זה חינם...
@A0533057932 אמר במצאתי פונט מגניב....:אני מצאתי את זה בטלגרם
@יוסי-מחשבים אמר במצאתי פונט מגניב....:היסטוריה:
https://www.prog.co.il/articles/1486כנ"ל
-
LikkudUB.otf
דוגמה

מדריך: שימוש בפונט ״הליכוד״ ופונטים אחרים שלא מגיבים בתוכנות אופיס.
@יוסי-מחשבים העלה את המדריך לאלו שחסום להם
כרגע הוא לשימוש אישי, אני אעדכן כשיהיה לשימוש מסחרי (אם תרצו להתעדכן, תעשו עוקב לפוסט.).@איציק-דייטש התקנתי את הפונט , ואני לא רואה אותו בוורוד, איפה הבעיה? (והקישור למדריך חסום לי מנתיב..), תודה.
-
@איציק-דייטש התקנתי את הפונט , ואני לא רואה אותו בוורוד, איפה הבעיה? (והקישור למדריך חסום לי מנתיב..), תודה.
@אפרושי-מאיסורא @יוסי-מחשבים העלה לפה את המדריך
-
@אפרושי-מאיסורא @יוסי-מחשבים העלה לפה את המדריך
@איציק-דייטש מגניב תודה לכוולם.
-
@איציק-דייטש מגניב תודה לכוולם.
@אפרושי-מאיסורא זה עובד לך?
-
@אפרושי-מאיסורא זה עובד לך?
@איציק-דייטש כן עשיתי לפי המדריך
-
@איציק-דייטש כן עשיתי לפי המדריך
@אפרושי-מאיסורא יפה, בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות