המכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים
-
@יואלי זה לא מה שמכונה Q2?
-
@יואלי זה לא מה שמכונה Q2?
@A0533057932 אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי זה לא מה שמכונה Q2?
לא
מערכת קצת שונה -
@A0533057932 אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי זה לא מה שמכונה Q2?
לא
מערכת קצת שונה@יואלי מה כתוב לך באודות בהגדרות האנדרואיד?
-
@AVIVI אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי תנסה לבדוק אולי יש לו ריקברי
למוכר או לנגן
לא הבנתי -
@A0533057932 אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי מה כתוב לך באודות בהגדרות האנדרואיד?
לא כתוב אודות
אלא כתוב
גירסה שנבנתה בהתאמה אישית
V1.1 וכו -
@יואלי לנגן
תדליק אותו בצורה הזו תלחץ על ווליום למעלה כפתור הבית והדלקה
(יכול להיות שזה קיים רק בפלאפונים...) -
@AVIVI אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי לנגן
תדליק אותו בצורה הזו תלחץ על ווליום למעלה כפתור הבית והדלקה
(יכול להיות שזה קיים רק בפלאפונים...)יש שם מצב ריקבקרי
-
@יואלי יופי עכשיו תנסה להדליק אותו באותה צורה אבל הווליום תלחץ למטה
אמור לעלות לך מצב התקנה כמו הודעה כזו שלאחריה תלחץ על ווליום למעלה ותראה סמל של אנדרואיד אם הגעת לשם אנחנו במצב טוב@AVIVI אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי יופי עכשיו תנסה להדליק אותו באותה צורה אבל הווליום תלחץ למטה
אמור לעלות לך מצב התקנה כמו הודעה כזו שלאחריה תלחץ על ווליום למעלה ותראה סמל של אנדרואיד אם הגעת לשם אנחנו במצב טוביש שלושה מצבים
1.Recovery
2.fastboot
3.normal
בחרתי במצב Recovery אני רואה את הסמל של אנדרואיד עם סמל משולש אדום -
@AVIVI אמר בהמכשיר מבקש סיסמה כדי להפעיל ניפוי באגים:
@יואלי יופי עכשיו תנסה להדליק אותו באותה צורה אבל הווליום תלחץ למטה
אמור לעלות לך מצב התקנה כמו הודעה כזו שלאחריה תלחץ על ווליום למעלה ותראה סמל של אנדרואיד אם הגעת לשם אנחנו במצב טוביש שלושה מצבים
1.Recovery
2.fastboot
3.normal
בחרתי במצב Recovery אני רואה את הסמל של אנדרואיד עם סמל משולש אדום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות