קליטה באשדוד
-
לאיזה חברה יש קליטה הכי טובה באשדוד אזור ז'
-
לאיזה חברה יש קליטה הכי טובה באשדוד אזור ז'
@חיים-ישראל אמר בקליטה באשדוד:
לאיזה חברה יש קליטה הכי טובה באשדוד אזור ז'
https://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
אני לא יודע עד כמה זה אמין -
לאיזה חברה יש קליטה הכי טובה באשדוד אזור ז'
@חיים-ישראל הכי טוב שתתקשר לשירות לקוחות של כל החברות ותשאל אותם איזה קליטה יש באזור שלך, מניסיון.
-
@חיים-ישראל הכי טוב שתתקשר לשירות לקוחות של כל החברות ותשאל אותם איזה קליטה יש באזור שלך, מניסיון.
@איציק-דייטש הם "נוגעים בדבר" למילה אני לא יאמין להם
-
@איציק-דייטש הם "נוגעים בדבר" למילה אני לא יאמין להם
@חיים-ישראל זה העניין שאני אומר לך שאני התקשרתי להוט מובייל כי יש לי הוט מובייל והם אמרו שיש לי דור 3 קליטה חלקית!!!!
-
@חיים-ישראל זה העניין שאני אומר לך שאני התקשרתי להוט מובייל כי יש לי הוט מובייל והם אמרו שיש לי דור 3 קליטה חלקית!!!!
@איציק-דייטש מוזר היית צריך להעביר להם שיעור בענייני שירות לקוחות
-
@איציק-דייטש מוזר היית צריך להעביר להם שיעור בענייני שירות לקוחות
@חיים-ישראל
, אז תנסה נראה מה יענו לך -
@חיים-ישראל מצאת איזה קליטה הכי טובה יש ברובע ז?אני צריך לדעת,תעדכן אותי
-
@חיים-ישראל מצאת איזה קליטה הכי טובה יש ברובע ז?אני צריך לדעת,תעדכן אותי
@מלכישוע-בן-צרויה https://govmap.gov.il/sviva?c=168163.22,633483.44&z=9&b=0&lay=CELL_ACTIVE&q=רובע ז, אשדוד על פי מה שנראה פה הקליטה הטובה ביותר היא של סלקום ואחר כך של הוט... תלוי איפה אתה בדיוק גר
-
@מלכישוע-בן-צרויה https://govmap.gov.il/sviva?c=168163.22,633483.44&z=9&b=0&lay=CELL_ACTIVE&q=רובע ז, אשדוד על פי מה שנראה פה הקליטה הטובה ביותר היא של סלקום ואחר כך של הוט... תלוי איפה אתה בדיוק גר
@y-e..
-
@חיים-ישראל @מלכישוע-בן-צרויה יש מעל ישועת חיים אנטנות של כל החברות אבל נראה לי שלאורך הגדרות עם אלתא שזה אומר נעשכיז חלפתא והלל לאורך כל יצחק הנשיא יש משבשי קליטה
-
@חיים-ישראל @מלכישוע-בן-צרויה יש מעל ישועת חיים אנטנות של כל החברות אבל נראה לי שלאורך הגדרות עם אלתא שזה אומר נעשכיז חלפתא והלל לאורך כל יצחק הנשיא יש משבשי קליטה
@בסטפון למה יש את זה
-
@חיים-ישראל @מלכישוע-בן-צרויה יש מעל ישועת חיים אנטנות של כל החברות אבל נראה לי שלאורך הגדרות עם אלתא שזה אומר נעשכיז חלפתא והלל לאורך כל יצחק הנשיא יש משבשי קליטה
-
@y-e הכי קרוב אליי לבית זה סלקום ופרטנר אני יילך על הוט שזה פרטנר רק רציתי לשאול את @חיים-ישראל עם הוא הצליח לברר מה יותר טוב
-
@y-e הכי קרוב אליי לבית זה סלקום ופרטנר אני יילך על הוט שזה פרטנר רק רציתי לשאול את @חיים-ישראל עם הוא הצליח לברר מה יותר טוב
@מלכישוע-בן-צרויה לא הצלחתי לברר אבל לפי התוצאות באתר ש @1divid הביא כאן אז הוט הכי טוב לי
-
@מלכישוע-בן-צרויה לא הצלחתי לברר אבל לפי התוצאות באתר ש @1divid הביא כאן אז הוט הכי טוב לי
@חיים-ישראל כן גם לי זה יצא ככה יש מעל מכבי ברש"בי בהצלחה
-
@חיים-ישראל כן גם לי זה יצא ככה יש מעל מכבי ברש"בי בהצלחה
@מלכישוע-בן-צרויה חבר שלי גר ברובע ג' סביבות חטיבת הנגב-האדמור מבעלזא ומספר שיש קליטה גרועה בכל החברות...
-
@מלכישוע-בן-צרויה חבר שלי גר ברובע ג' סביבות חטיבת הנגב-האדמור מבעלזא ומספר שיש קליטה גרועה בכל החברות...
@ישי-ניצנוב מה זה ההקפצה הזאת??? אסור להגיב לנושא אחרי שעבר זמן
-
@ישי-ניצנוב מה זה ההקפצה הזאת??? אסור להגיב לנושא אחרי שעבר זמן
@איציק-דייטש אמר בקליטה באשדוד:
@ישי-ניצנוב מה זה ההקפצה הזאת??? אסור להגיב לנושא אחרי שעבר זמן
סליחה, פשוט ראיתי הרבה שהגיבו אחרי חודשיים... ושנתיים
-
@איציק-דייטש אמר בקליטה באשדוד:
@ישי-ניצנוב מה זה ההקפצה הזאת??? אסור להגיב לנושא אחרי שעבר זמן
סליחה, פשוט ראיתי הרבה שהגיבו אחרי חודשיים... ושנתיים
@ישי-ניצנוב זה הבעיה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות