אפליקציות הפורום - מבוסס דפדפן
-
@אפרושי-מאיסורא האפליקציה עצמה חסומה בנתיב א"כ יש לך חנות ישומים שלהם ואת האפליקציה שדרכה אפשר לבקש ישומים
@QJDTOP אני יודע ואני מעדיף לא לבקש לכן אמרתי שאני רוצה בדרייב..
-
@QJDTOP אני יודע ואני מעדיף לא לבקש לכן אמרתי שאני רוצה בדרייב..
-
@אפרושי-מאיסורא זה לא יעזור האפליקציות האלו חסומות בנתיב כם אם תתקין זה לא יפתח אפילו מהדרייב
@QJDTOP לא נראה לי עד כדי כך כל האפליקציות שהתקנתי כולל מהפורום הזה נפתחו לי רגיל (חוץ ממשחקים כמובן שזה צריך הרשאה מיוחדת)
-
@QJDTOP לא נראה לי עד כדי כך כל האפליקציות שהתקנתי כולל מהפורום הזה נפתחו לי רגיל (חוץ ממשחקים כמובן שזה צריך הרשאה מיוחדת)
-
@אפרושי-מאיסורא אני יסביר לך לכל אפליקציה יש חתימה (מזהה) והחתימה של ההאפליקציות פה חסומה
@QJDTOP אוקיי, תודה בכ"א.
-
@QJDTOP אוקיי, תודה בכ"א.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
A A0533057932 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
