יצירת מוזיקה על פי קול
-
שבוע טוב רציתי לשאול האם מישו יודע על תוכנת מוזיקה על פי קול
יעני שאני מביא לו הקלטה של קול והוא הופך את זה למוזיקה או לכלי?
תודה -
אתה מתכוון כמו שאחד עשה הרמונולוג על ביבי נתניהו ויורם לס?
מעתיק לפה כתבה מערוץ 7 שתעזור להבנת התהליך ומקווה שמישהו יעזור לך עם זה הלאה."אז איך עושים את זה? בהתחלה הוא מוריד את הסרטון ומפריד את האודיו, מוציא לאט לאט את הטונציה של המונולוג, ואז אחרי שיש מנגינה לכאורה, הוא מנסה למצוא לה אקורדים הגיוניים. העבודה עצמה מתרחשת עם מחשב ופסנתר" ע"כ. לכתבה המלאה לחץ כאן.
בגדול הדיבור הוא תוכנה לעריכת מוזיקה שאתה נותן לה את הקובץ והיא רושמת לך תווים [או טונים ואפילו רבעיהם וכן הלאה] ואתה מגיע על פי התווים שקיבלת ומייצר מזה מוזיקה עם פסנתר או מה שאתה רוצה. אבל צריך למצוא את האופציה הזאת בתוך התוכנה.
ליצור סקסופון שמלווה באנליות את הדיבור יהיה קל אבל לא כל כך מגניב, ליצור פסנתר כמו שההוא מהכתבה עשה דורש ידע מקיף בסולמות יצירתיות ומוזיקליות. -
שבוע טוב רציתי לשאול האם מישו יודע על תוכנת מוזיקה על פי קול
יעני שאני מביא לו הקלטה של קול והוא הופך את זה למוזיקה או לכלי?
תודה -
@פראסטיק1
בתוכנת פינלה יש אפשרות להקליט לקובץ מידי אותו אפשר לשים על כל כלי
אמור להיות שגם בקיובייס/אבלטון/פרוטי לופס וכו' גם יהיה את זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות