תקלה בשיתוף בדרייב.
-
@A0533057932 וזה ימחק לי את כל מה שנמצא לי בדרייב?
@ירושלים-שלי אמר בתקלה בשיתוף בדרייב.:
@A0533057932 וזה ימחק לי את כל מה שנמצא לי בדרייב?
לא
זה ימחק רק את המטמון של המכשיר -
-
@ירושלים-שלי אמר בתקלה בשיתוף בדרייב.:
@A0533057932 וזה ימחק לי את כל מה שנמצא לי בדרייב?
לא
זה ימחק רק את המטמון של המכשיר@A0533057932 מה זה מטמון?

-
@A0533057932 מה זה מטמון?

@ירושלים-שלי מה שגורם לך לכאורה לבעיה
בקיצור אין לך מה לדאוג זה לא יכול למחוק שום דבר שנמצא בחשבון הדרייב -
@דוד-מלך-ישראל לא. כלום כלום. יש אופציות שהוא בכלל לא מציג (כמו שיתוף) ויש שמציג ולא מגיב ללחימה עליהם...
-
@ירושלים-שלי מה שגורם לך לכאורה לבעיה
בקיצור אין לך מה לדאוג זה לא יכול למחוק שום דבר שנמצא בחשבון הדרייב@A0533057932 מנסה. אעדכן... תודה בכל אופן


-
@A0533057932 מנסה. אעדכן... תודה בכל אופן


@A0533057932

מה הלאה?? -
@ירושלים-שלי אמר בתקלה בשיתוף בדרייב.:
@A0533057932 וזה ימחק לי את כל מה שנמצא לי בדרייב?
לא
זה ימחק רק את המטמון של המכשיר@A0533057932 או אולי פה??

-
@A0533057932 או אולי פה??

@ירושלים-שלי מחק נתונים ונקה קובץ שמור
-
@ירושלים-שלי מחק נתונים ונקה קובץ שמור
@A0533057932 ללחוץ על שתיהם?? משהו אחד לפני השני או לא משנה הסדר?
-
@A0533057932 ללחוץ על שתיהם?? משהו אחד לפני השני או לא משנה הסדר?
@ירושלים-שלי ששניהם ילחצו
(אחד כולל גם את השני) -
@ירושלים-שלי ששניהם ילחצו
(אחד כולל גם את השני)@A0533057932 (אחד לא כולל את השני)
על השני לחצתי ולא מחק כלום. הראשון מציג את זה

המטמון ירד ל- 0.64GB -
@A0533057932 (אחד לא כולל את השני)
על השני לחצתי ולא מחק כלום. הראשון מציג את זה

המטמון ירד ל- 0.64GB@ירושלים-שלי תעשה אישור
-
@ירושלים-שלי תעשה אישור
@A0533057932 ולאחר מכן תלחץ שוב על נקה קובץ שמור
-
@A0533057932 (אחד לא כולל את השני)
על השני לחצתי ולא מחק כלום. הראשון מציג את זה

המטמון ירד ל- 0.64GB@ירושלים-שלי

אתה בטוח????? כתוב שם שכל הקבצים החשבונות וכו' ימחקו לצמיתות!
200% שזה זה? -
@ירושלים-שלי

אתה בטוח????? כתוב שם שכל הקבצים החשבונות וכו' ימחקו לצמיתות!
200% שזה זה?@ירושלים-שלי בטוח
-
@ירושלים-שלי בטוח
@A0533057932 זה לא ימחוק לי קבצים שיש לי בדרייב. (יש לי כמה חשבונות פתוחים).
-
@A0533057932 זה לא ימחוק לי קבצים שיש לי בדרייב. (יש לי כמה חשבונות פתוחים).
@ירושלים-שלי גם לי שבקושי יודע מהזה סמארטפון ברור שלא ימחוק מהדרייב שבענן
-
@A0533057932 זה לא ימחוק לי קבצים שיש לי בדרייב. (יש לי כמה חשבונות פתוחים).
@ירושלים-שלי לא ימחוק
-
@ירושלים-שלי לא ימחוק
@A0533057932 טובבבב לוחצת

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
