מחפש המלצה למערכת מולטימדיה לרכב
-
@מוטי-ברנד אכן, זה הרכב.
והאם ניתן להתקין לבד?
והאם יש לך המלצה מי מהקישורים מקודם יותר טוב?@לא-מייבין אין לי המלצה כללית על מישהו תנסה לבדוק לפי התגובות ואתה יכול להזמין קונקטור שמתאים לזה ולחבר לבד
-
@לא-מייבין אין לי המלצה כללית על מישהו תנסה לבדוק לפי התגובות ואתה יכול להזמין קונקטור שמתאים לזה ולחבר לבד
@מוטי-ברנד איפה משיגים קונקטור מתאים?
-
@מוטי-ברנד איפה משיגים קונקטור מתאים?
@לא-מייבין https://www.alexsander.co.il/product/6370 או בעלי אני ינסה לחפש
-
@לא-מייבין https://www.alexsander.co.il/product/6370 או בעלי אני ינסה לחפש
@מוטי-ברנד תודה רבה!!!!!
איןמילים!!!! -
המחירים בעלי אקספרס למוצר מסוג זה הם באיזור 400-500 שקל, למישהו יש מושג, כמה בערך יעלה דבר דומה בארץ. והאם שווה לקנות מעלי אקספרס בסכומים כאלו (עד היום, קניתי שם רק זוטות בגרושים)
@לא-מייבין אני יחפש עוד קצת ואני יעדכן אותך
-
אתה יכול ללכת לכל מוסך שיתן לך רעיון והצעת מחיר ראיתי רכבים ישנים מזה שעשו מערכת מולטימדיה מטורפת של 10 אינצ' רק צריך להיות יצירתי איך למקם את זה
-
אתה יכול ללכת לכל מוסך שיתן לך רעיון והצעת מחיר ראיתי רכבים ישנים מזה שעשו מערכת מולטימדיה מטורפת של 10 אינצ' רק צריך להיות יצירתי איך למקם את זה
@קינג-קומפיוטר במוסך שלי אמר לי שהוא לא מידי מבין בזה, אם אני מביא לו מערכת מולטימדיה הוא מתקין לי. איפה לקנות, מה לקנות, הוא לא יודע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות