להסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!
-
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1602075250795-calculator_vault_app_hider_hide_apps_b1d58a51.apk
קרדיט ל @1Number
שימו לב לא ניתן להסתיר איתו אפליקציות מערכת! -
@מה-הבעיה אמר
אני קצת מפקפק במילה להסתיר זה פשוט 'כמו' אמולטור שאתה מתקין בתוכו אפליקציות
ומי שאמר שא"א להסתיר צדק@איש-אמת אמר בלהסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!:
@מה-הבעיה אמר
אני קצת מפקפק במילה להסתיר זה פשוט 'כמו' אמולטור שאתה מתקין בתוכו אפליקציות
ומי שאמר שא"א להסתיר צדקתכלס בסופו של דבר אתה מסתיר
את היישום -
@מה-הבעיה אמר
אני קצת מפקפק במילה להסתיר זה פשוט 'כמו' אמולטור שאתה מתקין בתוכו אפליקציות
ומי שאמר שא"א להסתיר צדק -
@מה-הבעיה אמר בלהסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!:
@איש-אמת אתה צודק שזה לא בדיוק להסתיר. אבל זה משיג את המטרה. לא?
את המטרה לא בדיוק
כיון שאני מעוניין להסתיר אפליקציות מערכת
שכפי שאני רואה זה לא ממש אפשרי -
@מה-הבעיה אמר בלהסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!:
@איש-אמת אתה צודק שזה לא בדיוק להסתיר. אבל זה משיג את המטרה. לא?
את המטרה לא בדיוק
כיון שאני מעוניין להסתיר אפליקציות מערכת
שכפי שאני רואה זה לא ממש אפשרי -
יש מחשבון שבאפשרותו להסתיר גם אפליקציות מערכת גם בלי רוט רק שאפשר לעקוף אותו למבינים

-
יש מחשבון שבאפשרותו להסתיר גם אפליקציות מערכת גם בלי רוט רק שאפשר לעקוף אותו למבינים

@שרגא-תכנות יש מצב לקבל אותו? אני אשמח..
-
@שרגא-תכנות יש מצב לקבל אותו? אני אשמח..
@מה-הבעיה אני יחפש
אבל שוב אפשר לעקוף אותו במהירות -
@מה-הבעיה אני יחפש
אבל שוב אפשר לעקוף אותו במהירות@שרגא-תכנות תעלה נראה..תודה!
-
נראה לי שזה זהמסתיר אפליקציות _230520220112.apk
-
@שרגא-תכנות תעלה נראה..תודה!
@מה-הבעיה עכשיו העבודה שלך לפצח

-
נראה לי שזה זהמסתיר אפליקציות _230520220112.apk
@שרגא-תכנות זה לא מסתיר . רק נועל..
-
@שרגא-תכנות זה לא מסתיר . רק נועל..
@מה-הבעיה אה אוקיי אבל גם משהו לאפליקציות מערכת
הצלחת לעקוף את זה? -
@מה-הבעיה אה אוקיי אבל גם משהו לאפליקציות מערכת
הצלחת לעקוף את זה?@שרגא-תכנות לא .איך?
-
@מה-הבעיה אה אוקיי אבל גם משהו לאפליקציות מערכת
הצלחת לעקוף את זה?@שרגא-תכנות אמר בלהסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!:
אה אוקיי אבל גם משהו לאפליקציות מערכת
הצלחת לעקוף את זה?לא בדקתי...
אבל אולי אפשר לעצור את הפעילות של האפליקציה בהגדרות?
או אפילו להסיר אותה!
-
@שרגא-תכנות אמר בלהסתיר אפליקציות בשיאומי בלי רוט-אפשרי!!!:
אה אוקיי אבל גם משהו לאפליקציות מערכת
הצלחת לעקוף את זה?לא בדקתי...
אבל אולי אפשר לעצור את הפעילות של האפליקציה בהגדרות?
או אפילו להסיר אותה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות