שליחת אפליקציית רב קו למכשיר.
-
יש לי מכשיר להטענת רב קו כמו של חנויות.
אח שלי שיחק בזה, ומחק את האפליקציה של הרב קו.
המכשיר חסום והוא לא מתחבר למחשב, ואני לא מצליח לשלוח לו את האפליקציה.
נסיתי גם דרך הבלוטוס', וזה לא עבד.
אמרו לי שיש איזה דרך לשלוח בבלוטוס', אבל בצורה מסויימת.
מישהו יודע? -
יש לי מכשיר להטענת רב קו כמו של חנויות.
אח שלי שיחק בזה, ומחק את האפליקציה של הרב קו.
המכשיר חסום והוא לא מתחבר למחשב, ואני לא מצליח לשלוח לו את האפליקציה.
נסיתי גם דרך הבלוטוס', וזה לא עבד.
אמרו לי שיש איזה דרך לשלוח בבלוטוס', אבל בצורה מסויימת.
מישהו יודע? -
@מוטי-ברנד כן.
ב"ה, הצלחתי...
פשוט לא אישרתי במכשיר להעביר את האפליקציה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות