מישהו יודע מה עושים עם זה (Nod 32)
-

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0 -

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0@אברהם-הקטן @ESET מציע במקרים כאלו לעבור לגירסה הבייתית
-

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0@אברהם-הקטן אמר במישהו יודע מה עושים עם זה (Nod 32):

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0או פשוט לפרוץ
-

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0 -

זה שולח לאתר הזה אבל אני לא יודע איך מתקדמים משם
https://support-eol.eset.com/en/?utm_source=go.eset.eu&utm_medium=redirector&utm_campaign=support-eol&utm_term=empty&utm_content=7.1.2053.0@אברהם-הקטן אתה לא בנוד 32
אתה באנדפוינט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות