בnotpepad++ עזרה בשימוש
-
@בניה-עז בהחלט
-
-
@זונדל-גרנד מה?
-
@זונדל-גרנד כמה סיביות יש לי? איך אפשר לבדוק? @מה-הבעיה ?
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@זונדל-גרנד כמה סיביות יש לי? איך אפשר לבדוק? @מה-הבעיה ?
תכנס למחשב שלי ותעלה צילום מסך מתוך תקייה C
-
@זונדל-גרנד אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
א. איזה גירסא להוריד?
ב. אפשר להתקין על אחסן נייד כמו און קי וכו'...? -
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
ב. אפשר להתקין על אחסן נייד כמו און קי וכו'...?
בשביל זה קיים גרסה ניידת
-
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@shloimy איפה יש גירסא ניידת?
באתר תבחר את מה שאתה צריך 32 ס' או 64
@shloimy אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@shloimy איפה יש גירסא ניידת?
באתר תבחר את מה שאתה צריך 32 ס' או 64
יש שם גירסא ניידת?
-
@shloimy אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@shloimy איפה יש גירסא ניידת?
באתר תבחר את מה שאתה צריך 32 ס' או 64
יש שם גירסא ניידת?
-
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@זונדל-גרנד כמה סיביות יש לי? איך אפשר לבדוק? @מה-הבעיה ?
תכנס למחשב שלי ותעלה צילום מסך מתוך תקייה C
@FSHLOMO אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@בניה-עז אמר בבnotpepad++ עזרה בשימוש:
@זונדל-גרנד כמה סיביות יש לי? איך אפשר לבדוק? @מה-הבעיה ?
תכנס למחשב שלי ותעלה צילום מסך מתוך תקייה C
בסוף סתם קראתי שם כל האנגלית וראתי את המספר 32 אז כנראה יש לי 32 סיביות...
תודה רבה! חג שמח!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות