נוקיה 3310 שינוי גירסא
-
איך אני משנה גירסא למכשיר הזה????????????.
-
איך אני משנה גירסא למכשיר הזה????????????.
@מיכאל-ה1234 אמר בנוקיה 3310 שינוי גירסא:
איך אני משנה גירסא למכשיר הזה????????????.
https://mitmachim.top/topic/8149/איך-אני-מחליף-גירסה-לנוקיה-3310
תיצור קשר עם @Yair
אפשר רק להוסיף עברית -
אין לי אפשרות להוסיף מנהל משימות?????????????????
-
אין לי אפשרות להוסיף מנהל משימות?????????????????
@מיכאל-ה1234 אמר בנוקיה 3310 שינוי גירסא:
אין לי אפשרות להוסיף מנהל משימות?????????????????
למה לא מספיק סימן שאלה אחת?
-
אין לי אפשרות להוסיף מנהל משימות?????????????????
@מיכאל-ה1234 אמר בנוקיה 3310 שינוי גירסא:
אין לי אפשרות להוסיף מנהל משימות?????????????????
אמרתי, אפשר רק עברית.
לא מבין מה כוונתך להוסיף מנהל משימות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות