תוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10
-
@יוסף-חיים-016 תתקין ווינדוס 10 בהתקנה נקיה לחלוטין בתור התחלה
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10/88 -
@A0533057932
צודק מאה אחוז
הבעיה שהוא אומר שזה לא פעם ראשונה שהוא מתקין
צריך לבדוק אולי מאותו קובץ הוא התקין - והוא פגום@משה-מזרחי אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@A0533057932
צודק מאה אחוז
הבעיה שהוא אומר שזה לא פעם ראשונה שהוא מתקין
צריך לבדוק אולי מאותו קובץ הוא התקין - והוא פגוםלא
בשתי הפעמים הראשונות זה היה 32 סיביות
ובפעם השניה 64 סיבייות
התקנה נקייה
פרו -
@משה-מזרחי אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@A0533057932
צודק מאה אחוז
הבעיה שהוא אומר שזה לא פעם ראשונה שהוא מתקין
צריך לבדוק אולי מאותו קובץ הוא התקין - והוא פגוםלא
בשתי הפעמים הראשונות זה היה 32 סיביות
ובפעם השניה 64 סיבייות
התקנה נקייה
פרו@יוסף-חיים-016 מבחוץ ע"י און קי?
כמו במדריך?
ודבר אחרון כמה תוכנות בדיוק התקנת על המחשב לפני שהתחילו הבעיות? -
@יוסף-חיים-016 מבחוץ ע"י און קי?
כמו במדריך?
ודבר אחרון כמה תוכנות בדיוק התקנת על המחשב לפני שהתחילו הבעיות?@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 מבחוץ ע"י און קי?
כמו במדריך?
ודבר אחרון כמה תוכנות בדיוק התקנת על המחשב לפני שהתחילו הבעיות?דיסק און קי
וישר לא היה לי -
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 מבחוץ ע"י און קי?
כמו במדריך?
ודבר אחרון כמה תוכנות בדיוק התקנת על המחשב לפני שהתחילו הבעיות?דיסק און קי
וישר לא היה לי -
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
וישר לא היה לי
כלומר?
איך שהתקנתי לא היה לי מצב שינה וידאו ועוד
בכל הפעמים שהתקנתי -
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
וישר לא היה לי
כלומר?
איך שהתקנתי לא היה לי מצב שינה וידאו ועוד
בכל הפעמים שהתקנתי@יוסף-חיים-016 דרייברים התקנת?
וזה נשמע כמו קובץ ISO לא 100%
מה המקור שלו? -
@יוסף-חיים-016 דרייברים התקנת?
וזה נשמע כמו קובץ ISO לא 100%
מה המקור שלו? -
@יוסף-חיים-016 דרייברים התקנת?
וזה נשמע כמו קובץ ISO לא 100%
מה המקור שלו?@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 דרייברים התקנת?
וזה נשמע כמו קובץ ISO לא 100%
מה המקור שלו?מתמחים טופ
קישור מדריך להתקנה נקיה -
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
וישר לא היה לי
כלומר?
איך שהתקנתי לא היה לי מצב שינה וידאו ועוד
בכל הפעמים שהתקנתי@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
וישר לא היה לי
כלומר?
איך שהתקנתי לא היה לי מצב שינה וידאו ועוד
בכל הפעמים שהתקנתיעם המצב שינה הסתדרתי
עם זה -
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות