להגדיל ראם של מחשב
-
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
-
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
אני מחפש משהו הכי זול
-
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
ומי אמר שזה מתאים לי שאני לא סתם אתקע איתו
-
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
ומי אמר שזה מתאים לי שאני לא סתם אתקע איתו
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
ומי אמר שזה מתאים לי שאני לא סתם אתקע איתו
אני אמרתי
-
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
אני מחפש משהו הכי זול
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
אני מחפש משהו הכי זול
זה הכי זול בזאפ, אם אתה רוצה תחפש ביד 2
-
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
ומי אמר שזה מתאים לי שאני לא סתם אתקע איתו
אני אמרתי
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@יוסף-חיים-016 אמר בלהגדיל ראם של מחשב:
@בנצי-20
אז בקיצור מה אני צריך?..?אתה צריך לשדרג גם מעבד
אז אני יקח 8 רם
סבבה, אז מספיק לך עוד אחד של 4, ddr4 עם מהירות 2400gh , שים אותו באחד השלישי, לא בשני צמוד לראשון אלא בדילוג של אחד.
ואני יוכל להשתמש גם במכונה וירטואלית\ודבר אחרון תוכל להביא לי קישורים לחנויות
ומי אמר שזה מתאים לי שאני לא סתם אתקע איתו
אני אמרתי


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות