הסרה של וידאו בנוקיה C2
-
אני רוצה להסיר את האופציה של וידאו (כמובן שלא לצמיתות) מנוקיה C2 .
כרגע בנוקיה יש תפריט כשר עם קיצורים. איזה שורה אצטרף למחוק בשביל זה?
או שיש פיתרון אחר?
תודה מראש

-
@ירושלים-שלי אתה מתכוון למחוק את האפשרות של הוידאו מהקיצורים?? כי אם כן תדע שזה לא אפשרי!
@דוד-5555 באופן כללי רוצה לבטל (לא לצמיתות) את הצפייה בוידאו בנוקיה c2
-
@דוד-5555 באופן כללי רוצה לבטל (לא לצמיתות) את הצפייה בוידאו בנוקיה c2
@ירושלים-שלי אתה יכול להסיר גלריה ומדיה מהתפריט
-
@ירושלים-שלי אתה יכול להסיר גלריה ומדיה מהתפריט
@אאאאאאא אבל יש אח''כ אופציה מהאנשי קשר
-
@אאאאאאא אבל יש אח''כ אופציה מהאנשי קשר
@ירושלים-שלי ניסיתי בטלפון שלי וידיאו דרך האנשי קשר זה לא נותן!!!
-
@אאאאאאא אבל יש אח''כ אופציה מהאנשי קשר
@ירושלים-שלי
אני לא בטוח אבל נראה לי שזה תלוי אם הגירסה כשרה
אתם החלפתם רק את הקובץ בשביל הצפצוף , ובשביל שזה לא יפעל , כמדומני שצריך להחליף הכל
עריכה: @ירושלים-שלי
https://mitmachim.top/post/11
תראו את ההתחלה , "למה דווקא תפריט" -
@aaaa אמר בהסרה של וידאו מתפריט בנוקיה C2:
אין דרך לחסום לגמרי צפיה בוידאו אלא ע"י הגרסה של TAG,
אילולי כן תמיד יהיה דרך לצפות בוידאומה זה הגרסה הזאת??
-
@ירושלים-שלי
אני לא בטוח אבל נראה לי שזה תלוי אם הגירסה כשרה
אתם החלפתם רק את הקובץ בשביל הצפצוף , ובשביל שזה לא יפעל , כמדומני שצריך להחליף הכל
עריכה: @ירושלים-שלי
https://mitmachim.top/post/11
תראו את ההתחלה , "למה דווקא תפריט"@משה-מזרחי יש לי כמה מכשירים. לא מדובר על המכשיר מבצריבה
-
@aaaa אמר בהסרה של וידאו מתפריט בנוקיה C2:
אין דרך לחסום לגמרי צפיה בוידאו אלא ע"י הגרסה של TAG,
אילולי כן תמיד יהיה דרך לצפות בוידאומה זה הגרסה הזאת??
-
@ירושלים-שלי ניסיתי בטלפון שלי וידיאו דרך האנשי קשר זה לא נותן!!!
פוסט זה נמחק! -
@ירושלים-שלי אתה יכול להסיר גלריה ומדיה מהתפריט
@אאאאאאא אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
@ירושלים-שלי אתה יכול להסיר גלריה ומדיה מהתפריט
איך הסרתם?? תוכלו לשלוח את קובץ התפריט הזה שלא הצלחתם לפתוח בו וידאו??
-
@אאאאאאא אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
@ירושלים-שלי אתה יכול להסיר גלריה ומדיה מהתפריט
איך הסרתם?? תוכלו לשלוח את קובץ התפריט הזה שלא הצלחתם לפתוח בו וידאו??
-
@אאאאאאא תודה רבה


השאלה שלי היא אם אתם ניסיתם את זה אולי יש לכם את הקובץ הזה מסודר כבר??
(במקום שאני יערוך את זה מחדש... אני לא מקצועית). -
@אאאאאאא אתם רשמתם לי בצ'אט?? אם כן אני לא יכולה לפתוח את הצ'אט
-
@אאאאאאא אתם רשמתם לי בצ'אט?? אם כן אני לא יכולה לפתוח את הצ'אט
-
@צדיק-תמים אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
@ירושלים-שלי אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
אני לא יכולה לפתוח את הצ'אט
חסמו לי אותו.
-
@אאאאאאא אתם רשמתם לי בצ'אט?? אם כן אני לא יכולה לפתוח את הצ'אט
-
@ירושלים-שלי לא אין לי מספיק מוניטין בשביל צ'אט (אגב גם לי שלחו)
הקובץ מסודר מאד זה הקובץ שצריך להכניס ע"פ המדריך שהבאתי קודם@אאאאאאא אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
@ירושלים-שלי לא אין לי מספיק מוניטין בשביל צ'אט (אגב גם לי שלחו)
הקובץ מסודר מאד זה הקובץ שצריך להכניס ע"פ המדריך שהבאתי קודםמה הוא מכיל??
-
@אאאאאאא אמר בהסרה של וידאו בנוקיה C2:
@ירושלים-שלי לא אין לי מספיק מוניטין בשביל צ'אט (אגב גם לי שלחו)
הקובץ מסודר מאד זה הקובץ שצריך להכניס ע"פ המדריך שהבאתי קודםמה הוא מכיל??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות