פריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר
-
פריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר,
אני לא זוכר את הקוד ויש לי אני קשר חשובים שם בלי גיבוי -
@אלי2 יש רוט?
-
@אלי2 הנה המדריך ש @yos האלוף עשה
https://mitmachim.top/topic/6382/מדריך-לאיפוס-קוד-נעילה -
@אלי2 אמר בפריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר:
אני צריך את אנש"ק משם.
פריצה ואיפוס הסיסמא בלבד 
(שיטה 1) שלב 1 צורבים twrp המתאים למכשירכם (תחפשו בגוגל את הדגם המדוייק של המכשיר למשל יאנג twrp gt-s 6310t)
שלב 2⃣ מפעילים למצב רקוברי לוחצים על כפתור הmount מסמנים את system חוזרים אחורה ונכנסים לadvanced בוחרים file manager ומדפדפים לdata/system שם ישנם שני קבצים שמיסתיימים בkey.
מיחקו אותם חיזרו למסך הראשי ליחצו על reboot <system
זהו!
אם עשיתם הכל במדוייק הטלפון יעלה ללא נעילה או שכל סיסמא שתקישו תיפתח אותו.







( כ"ז במידה ואנו רוצים להסיר את הנעילה באופן קבוע פשוט מיחקו את הקבצים הללו אבל אם אתם רוצים לשמור על הנעילה לאחמ"כ
פשוט הוסיפו תו (מספר,אות וכדו) -
@אלי2 אמר בפריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר:
אני צריך את אנש"ק משם.
פריצה ואיפוס הסיסמא בלבד 
(שיטה 1) שלב 1 צורבים twrp המתאים למכשירכם (תחפשו בגוגל את הדגם המדוייק של המכשיר למשל יאנג twrp gt-s 6310t)
שלב 2⃣ מפעילים למצב רקוברי לוחצים על כפתור הmount מסמנים את system חוזרים אחורה ונכנסים לadvanced בוחרים file manager ומדפדפים לdata/system שם ישנם שני קבצים שמיסתיימים בkey.
מיחקו אותם חיזרו למסך הראשי ליחצו על reboot <system
זהו!
אם עשיתם הכל במדוייק הטלפון יעלה ללא נעילה או שכל סיסמא שתקישו תיפתח אותו.







( כ"ז במידה ואנו רוצים להסיר את הנעילה באופן קבוע פשוט מיחקו את הקבצים הללו אבל אם אתם רוצים לשמור על הנעילה לאחמ"כ
פשוט הוסיפו תו (מספר,אות וכדו)@אבא-לו כל הכבוד תודה רבה לך הסברת מאוד ברור תנו לייק

-
פריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר,
אני לא זוכר את הקוד ויש לי אני קשר חשובים שם בלי גיבוי@אלי2 אם זה כבר הסתדר לך אתה צריך לסגור את הנושא יש פה מדריך איך..
-
@אלי2 אמר בפריצת נעילה בגלגקסי יאנג ללא אובדן אנשי קשר:
אני צריך את אנש"ק משם.
פריצה ואיפוס הסיסמא בלבד 
(שיטה 1) שלב 1 צורבים twrp המתאים למכשירכם (תחפשו בגוגל את הדגם המדוייק של המכשיר למשל יאנג twrp gt-s 6310t)
שלב 2⃣ מפעילים למצב רקוברי לוחצים על כפתור הmount מסמנים את system חוזרים אחורה ונכנסים לadvanced בוחרים file manager ומדפדפים לdata/system שם ישנם שני קבצים שמיסתיימים בkey.
מיחקו אותם חיזרו למסך הראשי ליחצו על reboot <system
זהו!
אם עשיתם הכל במדוייק הטלפון יעלה ללא נעילה או שכל סיסמא שתקישו תיפתח אותו.







( כ"ז במידה ואנו רוצים להסיר את הנעילה באופן קבוע פשוט מיחקו את הקבצים הללו אבל אם אתם רוצים לשמור על הנעילה לאחמ"כ
פשוט הוסיפו תו (מספר,אות וכדו)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות