כריטיס זיכרון לא ניתן לפרמוט, מה עושים?
-
יש לי כרטיס זיכרון שגם בנוקיה וגם באנדרואיד כותב לי כרטיס לא מפורמט והוא שלם בלי שום שבר והוא לא נותן לפרמט מישהוא יכול לעזור??
פוסט זה נמחק! -
מה ליכתוב בכותרת ??
והוא כול פעם עושה פירמוט ניכשל -
מה ליכתוב בכותרת ??
והוא כול פעם רושם הפירמוט ניכשל -
מה ליכתוב בכותרת ??
והוא כול פעם רושם הפירמוט ניכשל@efraim-409 לדוגמא: לא מצליח לפרמט כרטיס זיכרון או משהו בסגנון
-
יש לי כרטיס זיכרון שגם בנוקיה וגם באנדרואיד כותב לי כרטיס לא מפורמט והוא שלם בלי שום שבר והוא לא נותן לפרמט מישהוא יכול לעזור??
@efraim-409 תעשה ניהול מחשב ואח"כ ניהול דיסקים ותעשה על הכרטיס מחיקת אמצעי אחסון שים לב זה מוחק את כל התוכן ואח"כ תעשה על הכונן יצירת אמצעי אחסון פשוט חדש
-
תודה רבה אני יבדוק את זה עוד מעט אני יגיד לך אם עובד
-
תודה רבה אני יבדוק את זה עוד מעט אני יגיד לך אם עובד
@efraim-409 כמה גיגה הכרטיס?
-
32
-
@efraim-409 חבל כי אם זה היה 64 היתי אומר לך להכניס לנוקיה ונוקיה לא היה קולט אותו ומפרמט אותו
-
@efraim-409 חבל כי אם זה היה 64 היתי אומר לך להכניס לנוקיה ונוקיה לא היה קולט אותו ומפרמט אותו
-
@רבנן-ברכו מעניין איזה נוקיה יש לך?
-
@רבנן-ברכו מעניין איזה נוקיה יש לך?
-
כניראה שבכרטיס עצמו אין חומר יותר מ64ואז הוא כן עולה
-
כניראה שבכרטיס עצמו אין חומר יותר מ64ואז הוא כן עולה
פוסט זה נמחק! -
כניראה שבכרטיס עצמו אין חומר יותר מ64ואז הוא כן עולה
@efraim-409 איך יהיה 65 ג"ב בכרטיס 64?!
-
לא סליחה התכוונתי יותר 32 ג'יגה
-
@efraim-409 ניסית דרך ניהול דיסקים כנ"ל?
-
-
@יוסי-מחשבים מניין שמדובר בRAW? (אגב תודה על תיקון הכותרת)
-
@יוסי-מחשבים מניין שמדובר בRAW? (אגב תודה על תיקון הכותרת)
@שלמה-ווייס אמר בכריטיס זיכרון לא ניתן לפרמוט, מה עושים?:
@יוסי-מחשבים מניין שמדובר בRAW? (אגב תודה על תיקון הכותרת)
אני לא יודע, אבל זה או שזה זה, או שא"א בכלל לתקן, אז להפסיד הוא לא יפסיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות