בקשה|יישום שעון מעורר לנוקיה C2
-
קיים?
אשמח לקבל...
-
קיים?
אשמח לקבל...
@יהושע-זופניק אמור להיות מובנה, לא?
-
@יהושע-זופניק אמור להיות מובנה, לא?
@איציק-דייטש יש אבל זה ישום מקובע שאי אפשר לעשות בו שני התראות השאלה היא אם יש אחר יותר טוב
-
@איציק-דייטש יש אבל זה ישום מקובע שאי אפשר לעשות בו שני התראות השאלה היא אם יש אחר יותר טוב
@יהושע-זופניק לי יש 208 ואני יכול לעשות שני התראות, זה לא אותו דבר?
-
@יהושע-זופניק לי יש 208 ואני יכול לעשות שני התראות, זה לא אותו דבר?
@איציק-דייטש לא. ב 208 שדרגו את זה.
זה באמת מציק שיש רק אחד.
כאילו אנשים ישנים רק בלילה, ובצהריים לא. -
כאן
דיברו ע"ז בעבר, וללא פתרון. -
אז אוסיף למסקנה לתועלת הציבור :אין אפשרות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות