גיבוי נוקיה 105
-
כשר?
-
כשר?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי נוקיה 105:
כשר?
זה לא משנה אם זה כשר או לא כי לי יש לא כשר וגם לא נקלט ע"י התוכנה
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי נוקיה 105:
כשר?
זה לא משנה אם זה כשר או לא כי לי יש לא כשר וגם לא נקלט ע"י התוכנה
@FSHLOMO אמר בגיבוי נוקיה 105:
זה לא משנה אם זה כשר או לא כי לי יש לא כשר וגם לא נקלט ע"י התוכנה
המחשב קולט אותו? אם כן, אז לכאורה גם בתוכנה יש דרך שיקלוט אותו.. אני אומר זאת מסברא, לא מדברים ידועים. בכל אופן יש לי 208 כשר שע"י הוועדה, והצלחתי לחבר אותו בדרך לא דרך כאשר המחשב קלט אותו.
(בדגש שהמכשירים שגוירו ע"י הוועדה, אז אין גישה בצורה רגילה לזיכרון) -
תודה רבה!
המחשב עושה צליל שמשהו נכנס אליו אבל כשפותחים את התיקיות במחשב, אין תיקייה של הטלפון.
איך הצלחת לחבר אותו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
