עזרה הדדית לשיומי הכשר
-
@אשדודי אמר בעזרה הדדית לשיומי הכשר:
מישהו יודע אם יש בשיואמי אפשרות לאימוגי בהודעות SMS???
להקליד אמוג'י הצלחתי.
לשלוח לא ניסיתי כי יש לי רק סים כשר. -
@מעמד השיאומי המדובר כאן אין עדיין בשוק עם התיקונים.
-
@רבי-ייבי אמר בעזרה הדדית לשיומי הכשר:
האם יש אפשרות להכניס אנשי קשר מהמחשב (דרך כרטיס הזכרון) להפלפון?
דהיינו לערוך במחשב את האנשי קשר ואח"כ להכניס אותו לכרטיס זכרון בפלפון.תבדוק את הפורמט שהמכשיר שומר, איזה סוג קובץ ומה המבנה
ותנסה לעשות אותו הדבר. -
דיברתי היום עם סוכן סלולר והוא טען לי שבשיאומי יבואן רשמי היה לאחרונה עדכון של הגירסא, זה נכון?
א"כ אשמח לדעת איזה באגים שופרו..פוסט זה נמחק! -
@Qin-Kosher איך אני מעביר אנשי קשר מהכרטיס סים לטלפון?
-
@Qin-Kosher איך אני מעביר אנשי קשר מהכרטיס סים לטלפון?
-
@קטונתי אמר בעזרה הדדית לשיומי הכשר:
@עזריאל ערכתי למעלה מהכרטיס סים
תעשה בהגדרות [שם] העתקה של האנשי קשר מהסים למכשיר
בהצלחהנ.ב. למישהו יש מושג אם יש איזה עדכון ליבואן לא רשמי והאם זה בתשלום
בתודה מראש -
@MERS טוב תשמע, (אני נעלב) אני לא נולדתי אתמול, וכנראה שניסיתי ולא מצאתי דבר כזה.
מהכרטיס זיכרון יש אבל מהסים לא מצאתי.
המכשיר לא לידי כרגע אבל ככל שזכור לי אין כזה דבר.@קטונתי אמר בעזרה הדדית לשיומי הכשר:
@MERS טוב תשמע, (אני נעלב) אני לא נולדתי אתמול, וכנראה שניסיתי ולא מצאתי דבר כזה.
מהכרטיס זיכרון יש אבל מהסים לא מצאתי.
המכשיר לא לידי כרגע אבל ככל שזכור לי אין כזה דבר.בהגדרות תבחר> יבוא/יצוא>העתק אל> טלפון וכו'
בהצלחה
[כך זה אצלי- יבואן לא רשמי]
[ואני ממש מתנצל אם נפגעת ממני אני כתבתי את מה שקורה אצלי- עכשיו רק פירטתי יותר] -
@קטונתי אמר בעזרה הדדית לשיומי הכשר:
@MERS טוב תשמע, (אני נעלב) אני לא נולדתי אתמול, וכנראה שניסיתי ולא מצאתי דבר כזה.
מהכרטיס זיכרון יש אבל מהסים לא מצאתי.
המכשיר לא לידי כרגע אבל ככל שזכור לי אין כזה דבר.בהגדרות תבחר> יבוא/יצוא>העתק אל> טלפון וכו'
בהצלחה
[כך זה אצלי- יבואן לא רשמי]
[ואני ממש מתנצל אם נפגעת ממני אני כתבתי את מה שקורה אצלי- עכשיו רק פירטתי יותר] -
דיברתי היום עם סוכן סלולר והוא טען לי שבשיאומי יבואן רשמי היה לאחרונה עדכון של הגירסא, זה נכון?
א"כ אשמח לדעת איזה באגים שופרו..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
בסוף לא נעלבתי 