התקנת פוטשופ
-
אני מנסה להתקין את מה שהביאו כאן https://mitmachim.top/topic/47/adobe-photoshop-cc-2019-אדובי-פוטושופ-2019
וזה מה שהוא מראה לי אחרי ההתקנה
מה זה אומר? -
אני מנסה להתקין את מה שהביאו כאן https://mitmachim.top/topic/47/adobe-photoshop-cc-2019-אדובי-פוטושופ-2019
וזה מה שהוא מראה לי אחרי ההתקנה
מה זה אומר?@אחד-מאנש ווינדוס 7 ?
2019-20 לא טוב צריך מ-2018 ומטה... -
@אחד-מאנש ווינדוס 7 ?
2019-20 לא טוב צריך מ-2018 ומטה...@יהושע-זופניק אתה רואה שזה ווינדורס 7 או שאתה שואל (כי אני לא על המחשב הזה עכשיו ואני לא יודע איזה ווידורס זה)
-
@יהושע-זופניק אתה רואה שזה ווינדורס 7 או שאתה שואל (כי אני לא על המחשב הזה עכשיו ואני לא יודע איזה ווידורס זה)
@אחד-מאנש לפי איך שאני רואה זה 7 וזה לא טוב כמו שאמרתי
-
@אחד-מאנש לפי איך שאני רואה זה 7 וזה לא טוב כמו שאמרתי
@יהושע-זופניק תודה רבה על המידע
איפה יש לי של 2018 -
@יהושע-זופניק תודה רבה על המידע
איפה יש לי של 2018@אחד-מאנש עשיתי חיפוש ולא כ"כ מצאתי תפתח נושא ותבקש מ-2018 ומטה
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות