הפיכת ה virtual box ל 64 סיביות
-
איך אני יכול להפוך את המכונה הוירטואלית ל64 bit מ-32 bit
-
איך אני יכול להפוך את המכונה הוירטואלית ל64 bit מ-32 bit
@נהוראי-המלך איזה מערכת הפעלה התקנת? של 32? אם ככה תתקין מחדש 64.
-
אתה יכול בבקשה להביר לי קישור כי לא מצאתי?
-
אתה יכול בבקשה להביר לי קישור כי לא מצאתי?
@נהוראי-המלך קישור למה?
-
קישור לוירטואל בוקס 64 bit?
-
קישור לוירטואל בוקס 64 bit?
@נהוראי-המלך
בכללי אם תרצה
זאתי תוכנה יותר ממולצת למכונה וירטואלית
https://mitmachim.top/topic/307/vmware-workstation-pro-מכונה-וירטואלית?_=1601317824348 -
יש לי אותה אבל אני לא מצליח לטעון עליה אנדרואיד. אתה יכול לעזור לי בזה?
-
יש לי אותה אבל אני לא מצליח לטעון עליה אנדרואיד. אתה יכול לעזור לי בזה?
@נהוראי-המלך למה אתה לא מתייג??
-
קישור לוירטואל בוקס 64 bit?
@נהוראי-המלך אמר בהפיכת ה virtual box ל 64 סיביות:
קישור לוירטואל בוקס 64 bit?
https://download.virtualbox.org/virtualbox/6.1.14/VirtualBox-6.1.14-140239-Win.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות