מישהו יכול בבקשה להוריד לי מכאן?
-
זה הקישור, שים לב להוריד מהקישור למטה שנמצא בתוך הקישור הזה-עיין בתמונה
image.png
במילים "נסה קישור זה אם האתר שלנו אינו פעיל" (-מתורגם)
שם להוריד מהקישור הזה את מה שיש שם!
ואם יש שם כמה דברים אז נא להוריד את מה שישוזהו הקישור עצמו שממנו צריך להוריד
ולמי שמתעניין, זה גירסא ליאנג S6310N להתקנה בריקבורי
תודה רבה רבה
-
מישהו יכול להוריד את זה?
http://www.filefront.com/17626717/WIN31-Symbian.zip
( @שמואל-ש. ניסיתי להוריד לך וחסום לי) -
מישהו יכול להוריד את זה?
http://www.filefront.com/17626717/WIN31-Symbian.zip
( @שמואל-ש. ניסיתי להוריד לך וחסום לי) -
מישהו יכול להוריד את זה?
http://www.filefront.com/17626717/WIN31-Symbian.zip
( @שמואל-ש. ניסיתי להוריד לך וחסום לי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות