מה עושים במקרה כזה ?
-
-
@עקרב לא בדיוק דומה
-
@lplp אמר במה עושים במקרה כזה ?:
אבל נראה שהבעיה לא במערכת ההפעלה אלא בחשבון הוואצאפ
אז הרעיון של להסיר ולהתקין שוב אמור לעזור. תנסה.
-
-
-
@ירושלים-שלי אולי משהו 12 ידע לעזור
-
@ירושלים-שלי אולי משהו 12 ידע לעזור
@עקרב אולי. לא רוצה לתייג כשאני לא יודעת בוודאות שהוא ידע לעזור.
-
@עקרב אולי. לא רוצה לתייג כשאני לא יודעת בוודאות שהוא ידע לעזור.
@ירושלים-שלי הא סליחה.
-
@ירושלים-שלי הא סליחה.
@עקרב הכל בסדר. רק לא מתייגים סתם...
-
@עקרב הכל בסדר. רק לא מתייגים סתם...
@ירושלים-שלי חלק מהחוקים של הפורום?
-
@ירושלים-שלי חלק מהחוקים של הפורום?
@עקרב אמר במה עושים במקרה כזה ?:
@ירושלים-שלי חלק מהחוקים של הפורום?
לא יודעת אם בוודאות. משתמע מהחוקים.
-
בכל אופן, לסטות מהנושא זה בחוקים... אז...
-
בכל אופן, לסטות מהנושא זה בחוקים... אז...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
קטונתי. לא יודעת לעזור. (ולא יודעת את מי לתייג. חכה...)