הצילו!!! נמחק לי כל תיקיית SYSTEM!!!
-
יש לי יאנג שנמחק לו בטעות כל תיקיית SYSTEM (-תיקיית קבצי המערכת) ועכשיו כמובן המכשיר לא נדלק (-נתקע בעמוד שכתוב סמסונג יאנג וכו')
והבעיה הכי גדולה שזה מכשיר כשר ואינו מגיע למצב הורדה!
יש לי רק ריקברי אם זה מוסיף משהויש למישהו איך לעזור לי? (-צריבה באמצעות קופסת צריבה וכדומה או משהו אחר?)
זה מאוד דחוף לי פשוט אין לי עכשיו את הפלאפון!!!@שמואל-ש איך התקנת ריקוברי חילופי עם זה מכשיר כשר?
-
@שמואל-ש איך התקנת ריקוברי חילופי עם זה מכשיר כשר?
@A0533057932 זה כשר שמישהו התקין לי ריקבורי בדרך כלשהיא
-
@A0533057932 זה כשר שמישהו התקין לי ריקבורי בדרך כלשהיא
@A0533057932 יש לך איך לעזור לי?
-
@A0533057932 יש לך איך לעזור לי?
@שמואל-ש אמר בהצילו!!! נמחק לי כל תיקיית SYSTEM!!!:
@שמואל-ש יש לך איך לעזור לי?
תייגת את עצמך... @A0533057932
-
יש לי יאנג שנמחק לו בטעות כל תיקיית SYSTEM (-תיקיית קבצי המערכת) ועכשיו כמובן המכשיר לא נדלק (-נתקע בעמוד שכתוב סמסונג יאנג וכו')
והבעיה הכי גדולה שזה מכשיר כשר ואינו מגיע למצב הורדה!
יש לי רק ריקברי אם זה מוסיף משהויש למישהו איך לעזור לי? (-צריבה באמצעות קופסת צריבה וכדומה או משהו אחר?)
זה מאוד דחוף לי פשוט אין לי עכשיו את הפלאפון!!! -
@שמואל-ש אתה רוצה את החומר שהיה במכשיר? או אתה צריך פשוט מכשיר שעובד?
ואגב איך ההוא הכניס לך TWRP? -
יש לי יאנג שנמחק לו בטעות כל תיקיית SYSTEM (-תיקיית קבצי המערכת) ועכשיו כמובן המכשיר לא נדלק (-נתקע בעמוד שכתוב סמסונג יאנג וכו')
והבעיה הכי גדולה שזה מכשיר כשר ואינו מגיע למצב הורדה!
יש לי רק ריקברי אם זה מוסיף משהויש למישהו איך לעזור לי? (-צריבה באמצעות קופסת צריבה וכדומה או משהו אחר?)
זה מאוד דחוף לי פשוט אין לי עכשיו את הפלאפון!!!@שמואל-ש זה קרה ל @ירושלים-שלי . תחכה לו...
-
@שמואל-ש זה קרה ל @ירושלים-שלי . תחכה לו...
-
@שמואל-ש @עקרב לי נמחק רק משהו אחד. ולכן יכולתי בעזרת כל מה שנשאר להוסיף את מה שנמחק... כך שלא אוכל לעזור...
-
@שמואל-ש @עקרב לי נמחק רק משהו אחד. ולכן יכולתי בעזרת כל מה שנשאר להוסיף את מה שנמחק... כך שלא אוכל לעזור...
-
-
@ירושלים-שלי אמר בהצילו!!! נמחק לי כל תיקיית SYSTEM!!!:
@שמואל-ש אמר בהצילו!!! נמחק לי כל תיקיית SYSTEM!!!:
הייתי שמחה לעזור. חכה למומחים או תתיג.
בזה אתה יכול להעזר בירושלים שלי

-
יש לי יאנג שנמחק לו בטעות כל תיקיית SYSTEM (-תיקיית קבצי המערכת) ועכשיו כמובן המכשיר לא נדלק (-נתקע בעמוד שכתוב סמסונג יאנג וכו')
והבעיה הכי גדולה שזה מכשיר כשר ואינו מגיע למצב הורדה!
יש לי רק ריקברי אם זה מוסיף משהויש למישהו איך לעזור לי? (-צריבה באמצעות קופסת צריבה וכדומה או משהו אחר?)
זה מאוד דחוף לי פשוט אין לי עכשיו את הפלאפון!!! -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות