לא מצליח להתקין ישומים ביאנג (תומך)
-
@מוטי-ברנד לא קשור למרות שיש הרבה מקום הוא לא נותן
-
@מוטי-ברנד לא קשור למרות שיש הרבה מקום הוא לא נותן
@זעירא-דמן-חבריא איפה יש מקום בROM או בפלאפון
-
@זעירא-דמן-חבריא איפה יש מקום בROM או בפלאפון
@מוטי-ברנד בROM
-
@מוטי-ברנד זה לא נראה לי קשור לראם ובכל אופן כדי למחוק בראם צריך בתוך יישומים להכנס ל'פועל' ושם לעצור את היישומים
-
ביאנג (ובעוד מכשירים) יש מקום שמוקצה ליישומים וכנראה הוא נגמר. אם אתה רוצה יש אפליקציה שאפשר להתקין דרכה יישומים על הכרטיס.
-
@אלי-כ אמר בלא מצליח להתקין ישומים ביאנג (תומך):
ביאנג (ובעוד מכשירים) יש מקום שמוקצה ליישומים וכנראה הוא נגמר. אם אתה רוצה יש אפליקציה שאפשר להתקין דרכה יישומים על הכרטיס.
-
@שמואל-ש הגזמת... הרבה פחות מסובך מזה... יש אפליקציה שעושה את זה בלי רוט ובלי מחשב... ניסיתי מלא פעמים וזה עוד לא הרס משהו. קוראים לה editorapk
-
APK-Editor-Pro.apk בבקשה בשמחה!
-
APK-Editor-Pro.apk בבקשה בשמחה!
-
@שמואל-ש הגזמת... הרבה פחות מסובך מזה... יש אפליקציה שעושה את זה בלי רוט ובלי מחשב... ניסיתי מלא פעמים וזה עוד לא הרס משהו. קוראים לה editorapk
-
@אלי-כ אמר בלא מצליח להתקין ישומים ביאנג (תומך):
לא ניסתי ביאנג אבל בפלאפון שאין לו אופציה כזאת בעיקרון הצלחתי עם האפליקציה הזאת
אוקי אבל אני כמעט בטוח שביאנג א"א!
-
@אלי-כ אמר בלא מצליח להתקין ישומים ביאנג (תומך):
לא ניסתי ביאנג אבל בפלאפון שאין לו אופציה כזאת בעיקרון הצלחתי עם האפליקציה הזאת
אוקי אבל אני כמעט בטוח שביאנג א"א!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות