עזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S
-
@ראובן-שבתי תעלה צילום מסך של זה

-
@ראובן-שבתי תסמן עכשיו את 3.3.3.3
ותעלה צילום מסך לפני האישור לראות שסימנת טוב -
@ראובן-שבתי תסמן עכשיו את 3.3.3.3
ותעלה צילום מסך לפני האישור לראות שסימנת טוב@A0533057932 אמר בעזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S:
תסמן עכשיו את 3.3.3.3
ותעלה צילום מסך לפני האישור לראות שסימנת טוב
-
@ראובן-שבתי תסמן עכשיו את 3.3.3.3
ותעלה צילום מסך לפני האישור לראות שסימנת טוב@A0533057932 זה בסדר?
-
@A0533057932 זה בסדר?
@ראובן-שבתי כן
תלחץ על אישור -
@ראובן-שבתי כן
תלחץ על אישור@A0533057932 אוקיי ואז?
-
@A0533057932 אוקיי ואז?
@ראובן-שבתי תעלה צילום מסך של זה

-
@ראובן-שבתי תעלה צילום מסך של זה

@A0533057932 לא ברור איך אבל הפעם זה עבד למרות שפעם ראשונה זה לא עבד
תודה ענקית ל @A0533057932 שחסך לי 200 שקל שרצו לגבות ממני טכנאים
אין עליך!!!!!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
