אנדרויד למחשב
-
@FSHLOMO הוא מתכוון שתייצר מחיצה חדשה ותתקין עליו אנדרואיד שיהיה לך בוט כפול לאנדרואיד או לווינדוס
-
-
@shloimy אתה יכול לנסות את זה https://www.geektime.co.il/how-to-launch-android-apps-on-chrome-browser/
@לחיל-אומר לא יעזור
להבא עיין בשנת פרסום המאמר -
@מישהו12 מישהו יכול לומר לי איך אני יוצר מחיצה חדשה במחשב כדי להתקין עליה אנדרואיד?
-
@מישהו12 מישהו יכול לומר לי איך אני יוצר מחיצה חדשה במחשב כדי להתקין עליה אנדרואיד?
@דניאל-שיין מה לא טוב באמולטור רגיל?https://www.bignox.com/en/download/fullPackage
-
@מישהו12 מישהו יכול לומר לי איך אני יוצר מחיצה חדשה במחשב כדי להתקין עליה אנדרואיד?
@דניאל-שיין כנס לניהול דיסקים ותעלה צילומסך שאדע אם אתה בכלל יכול לייצר מחיצה חדשה
-
@דניאל-שיין כנס לניהול דיסקים ותעלה צילומסך שאדע אם אתה בכלל יכול לייצר מחיצה חדשה
@שלמה-ווייס שם אי אפשר דרך ניהול דיסקים, אמרו לי שאפשר ע"י כלי בהירנס-בוט
-
@דניאל-שיין מה לא טוב באמולטור רגיל?https://www.bignox.com/en/download/fullPackage
@מה-הבעיה אני צריך את זה במקביל לווינדוס, חוץ מזה שנוקס הוא אנדרואיד 5
-
@מה-הבעיה אני צריך את זה במקביל לווינדוס, חוץ מזה שנוקס הוא אנדרואיד 5
@דניאל-שיין לא מצליח להבין מה אתה אומר, אין סיבה שלא תהיה אפשרות לעשות מחיצה בניהול דיסקים אבקש שוב פעם שתעלה צילומסך של ניהול דיסקים שאוכל לעזור
-
@דניאל-שיין לא מצליח להבין מה אתה אומר, אין סיבה שלא תהיה אפשרות לעשות מחיצה בניהול דיסקים אבקש שוב פעם שתעלה צילומסך של ניהול דיסקים שאוכל לעזור
@שלמה-ווייס אני לא יכול להעלות צילום כי אין לי אינטרנט במחשב,
-
@שלמה-ווייס אני לא יכול להעלות צילום כי אין לי אינטרנט במחשב,
@דניאל-שיין כמה ג'יגה יש לך פנוי בכונן?
-
@דניאל-שיין כמה ג'יגה יש לך פנוי בכונן?
@שלמה-ווייס בערך 80
-
@שלמה-ווייס בערך 80
@דניאל-שיין תיכנס לניהול דיסקים ותלחץ קליק ימני על שטח הכונן ובחר בכווץ אמצעי איחסון שם תבחר לכווץ 32768 KB שזה 32 GB ואז זה ייצר לך מחיצה חדשה
-
@דניאל-שיין תיכנס לניהול דיסקים ותלחץ קליק ימני על שטח הכונן ובחר בכווץ אמצעי איחסון שם תבחר לכווץ 32768 KB שזה 32 GB ואז זה ייצר לך מחיצה חדשה
@שלמה-ווייס תודה רבה!!!
לא ידעתי שקוראים לזה 'כיווץ אמצעי אחסון' -
@דניאל-שיין תיכנס לניהול דיסקים ותלחץ קליק ימני על שטח הכונן ובחר בכווץ אמצעי איחסון שם תבחר לכווץ 32768 KB שזה 32 GB ואז זה ייצר לך מחיצה חדשה
@שלמה-ווייס אבל איך אני עושה שבבוט הוא יעלה לי את האנדרואיד?
-
@שלמה-ווייס אבל איך אני עושה שבבוט הוא יעלה לי את האנדרואיד?
@דניאל-שיין שנייה, כבר צרבת אנדרואיד על אונקי?
-
@דניאל-שיין שנייה, כבר צרבת אנדרואיד על אונקי?
@שלמה-ווייס כן, והתקנתי, אבל כל פעם הוא רוצה שאני אתקין מחדש.
חשבתי שזה יפתור את הבעיה -
@שלמה-ווייס כן, והתקנתי, אבל כל פעם הוא רוצה שאני אתקין מחדש.
חשבתי שזה יפתור את הבעיה@דניאל-שיין אז אתה כן יודע איך להעלות מהבוט, פשוט אתה כנראה בוחר בלייב במקום זה תבחר בINSTALL ואז יהיה לך אפשרות לבחור באיזה מחיצה להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות