צילום מסך לC 2
-
@מנשה תעשה חיפוש קצר בפורום
-
@מנשה תעשה חיפוש קצר בפורום
@שלמה-ווייס מצאתי משהו תודה
-
@מנשה אמר בצילום מסך לC 2:
בעצם לא מצאתי זה לא לסי 2 יש לך משהו?
תוכנה jar לצילום מסך בסי2 לא נראה לי שיש
-
@מנשה אמר בצילום מסך לC 2:
בעצם לא מצאתי זה לא לסי 2 יש לך משהו?
תוכנה jar לצילום מסך בסי2 לא נראה לי שיש
@דוד-יצחק123 בטח שלא יש רק תוכנה למחשב לצילום מסך של מכשירי נוקיה
-
@דוד-יצחק123 בטח שלא יש רק תוכנה למחשב לצילום מסך של מכשירי נוקיה
פוסט זה נמחק! -
@שלמה-ווייס מצאתי משהו תודה
@מנשה לֶמה כן מצאת??
-
פוסט זה נמחק!
@דוד-יצחק123 אמר בצילום מסך לC 2:
@שלמה-ווייס אמר בצילום מסך לC 2:
@דוד-יצחק123 בטח שלא יש רק תוכנה למחשב לצילום מסך של מכשירי נוקיה
כן אבל @מנשה חיפש לנוקיה...
לצערי, לא הצלחתי
להבין את תגובתך הנ"ל.הרי @מנשה אמר
בכותרת של האשכול דנן, וכן בפוסט שלו,@מנשה אמר בצילום מסך לC 2:
למישהו יש תוכנה או משהו לצילום מסך לסי 2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות