שליטה בתאורת המסך
-
חברים! אנא! תעזרו בפתרון לתקלה בשעת נהיגה עם וויז בסוג מכשיר זה, אם קיבלתי שיחה לאחר מכן-מסך המכשיר כבה כל 5 שניות (לא משנה שהוא באמצע להדריך אותי ליעד)
כמובן שהדבר מפריע מאוד
לפי בירור שעשיתי עלה שהדבר מפריע לרבים (וטובים)
נשמח אם למישהו יש פתרון ועצה

תודה רבה (מעריך כל כך את תשומת לבכם) -
חברים! אנא! תעזרו בפתרון לתקלה בשעת נהיגה עם וויז בסוג מכשיר זה, אם קיבלתי שיחה לאחר מכן-מסך המכשיר כבה כל 5 שניות (לא משנה שהוא באמצע להדריך אותי ליעד)
כמובן שהדבר מפריע מאוד
לפי בירור שעשיתי עלה שהדבר מפריע לרבים (וטובים)
נשמח אם למישהו יש פתרון ועצה

תודה רבה (מעריך כל כך את תשומת לבכם)@דייב אמר בשליטה בתאורת המסך:
חברים! אנא! תעזרו בפתרון לתקלה בשעת נהיגה עם וויז בסוג מכשיר זה, אם קיבלתי שיחה לאחר מכן-מסך המכשיר כבה כל 5 שניות (לא משנה שהוא באמצע להדריך אותי ליעד)
כמובן שהדבר מפריע מאוד
לפי בירור שעשיתי עלה שהדבר מפריע לרבים (וטובים)
נשמח אם למישהו יש פתרון ועצה

תודה רבה (מעריך כל כך את תשומת לבכם)קודם כל יש בזה עוד בעיה שגם החץ שבוואיז נעלם והפיתרון שמצאתי (אם אפשר לקרוא לזה פיתרון)זה להתקשר שוב למכשיר ובמקום לענות לנתק(מהשיואמי) ואז זה מתאפס למצב הרגיל והמסך לא נכבה....בהצלחה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות