דואר בגימייל שנכנס לפח האשפה
-
כבר תקופה ארוכה שדואר בגימייל נכנס לי תיבת פח האשפה, וכשאני מעוניין לנקות את תיבת האשפה אני נאלץ כל פעם למיין שוב את הדואר ולבחור את הדואר שעבר באופן אוטומטי ולהחזירו אחר כבוד לתיבת דואר הנכנס, הדבר חוזר על עצמו מידי פעם
אשמח לקבל עזרה בענין
בברכת שנה טובה ומבורכת -
כבר תקופה ארוכה שדואר בגימייל נכנס לי תיבת פח האשפה, וכשאני מעוניין לנקות את תיבת האשפה אני נאלץ כל פעם למיין שוב את הדואר ולבחור את הדואר שעבר באופן אוטומטי ולהחזירו אחר כבוד לתיבת דואר הנכנס, הדבר חוזר על עצמו מידי פעם
אשמח לקבל עזרה בענין
בברכת שנה טובה ומבורכת -
-
תבדוק כאן: https://mail.google.com/mail/u/0/#settings/filters
האם יש מסננים שמעבירים לאשפה?@ישראליק מדובר במסננים בייצור עצמי... ואגב ההגדרה שם זה לספאם ולא לאשפה
-
@ישראליק מדובר במסננים בייצור עצמי... ואגב ההגדרה שם זה לספאם ולא לאשפה
@שלמה-ווייס אמר בדואר בגימייל שנכנס לפח האשפה:
@ישראליק מדובר במסננים בייצור עצמי... ואגב ההגדרה שם זה לספאם ולא לאשפה
לא משנה באיזה ייצור, האם אין מסנן שמעביר לאשפה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות