המכשיר ננעל ואני לא זוכר את הקוד
-
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
-
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
@היהודי-פשוט כשר?
-
@היהודי-פשוט כשר?
@שלמה-ווייס תומך כשר
-
@שלמה-ווייס תומך כשר
@היהודי-פשוט אפשר דרך בסט לייצא את כל אנשי הקשר לקובץ ואז לצרוב גירסא מחדש ולהחזיר את האנשי קשר מעוניין?
-
@היהודי-פשוט אפשר דרך בסט לייצא את כל אנשי הקשר לקובץ ואז לצרוב גירסא מחדש ולהחזיר את האנשי קשר מעוניין?
@שלמה-ווייס ואת הקבצים אי אפשר לשחזר??
-
@היהודי-פשוט אפשר דרך בסט לייצא את כל אנשי הקשר לקובץ ואז לצרוב גירסא מחדש ולהחזיר את האנשי קשר מעוניין?
@שלמה-ווייס אפשרי???
-
@שלמה-ווייס אפשרי???
@היהודי-פשוט סליחה על התגובה המאוחרת הייתי צריך לערוך ניסיון בעצמי כדי לוודא שזה אפשרי, ובכן אתה יכול פשוט להתקין את נוקיה סייט אם עדיין אין לך ואז לחבר אתהמכשיר כשהוא מכובה ויהיה לך גישה לכל תוכן המכשיר בהצלחה
-
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
-
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
@היהודי-פשוט אמר בהמכשיר ננעל ואני לא זוכר את הקוד:
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
עיין כאן https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
-
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
@היהודי-פשוט לך על השיטה האחרונה שיש בקישור ש@דוד חזן נתן לך עובד בקלות ובלי בעיות
-
@היהודי-פשוט לך על השיטה האחרונה שיש בקישור ש@דוד חזן נתן לך עובד בקלות ובלי בעיות
-
@שלמה-ווייס ניסית את זה על c2 כי אני עשיתי את זה כבר כמה פעמים ועבד לי מצויין (אני מדבר על האפשרות שנמצאת למטה)
-
תודה לכולם אני אנסה את מה שאמרתם ואעדכן אתכם שהצליח.... תודה רבה
-
@היהודי-פשוט אמר בהמכשיר ננעל ואני לא זוכר את הקוד:
C2נעול יש אופציה לפתוח בלי לאפס??
עיין כאן https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
@דוד-חזן תודה רבה רבה עשיתי את מה שהיה רשום במדריך ונפתח
תודה רבה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות