הפנית חבר לאסט
-
למה יש פרוץ
@יוסף-חיים16 מה הכוונה למה יש פרוץ
יש אסט פרוץ https://mitmachim.top/post/82726 -
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואו -
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואו@יוסף-חיים16 עברת על הפוסט שהפנתי אליו?
-
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואו@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
-
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
למה לך חודש ניסיון?
-
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
למה לך חודש ניסיון?
@בנצי-20 אמר בהפנית חבר לאסט:
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
למה לך חודש ניסיון?
לא אכפת לי טובה ליהדי ערב ראש השנה!!!!
-
וואלה תודה
אז מחר ב11 -
סליחה שאני לא מתיג אותך
פשוט אני לא מצליח לתייג@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
סליחה שאני לא מתיג...
פשוט אני לא מצליח לתייגעיין כאן להסבר על תיוג.
בהצלחה!
-
אני ארשום בקצרה
אני משתמש בפלאפון שאי אפשר לתיג -
@בנצי-20 אמר בהפנית חבר לאסט:
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
למה לך חודש ניסיון?
לא אכפת לי טובה ליהדי ערב ראש השנה!!!!
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@בנצי-20 אמר בהפנית חבר לאסט:
@FSHLOMO אמר בהפנית חבר לאסט:
@יוסף-חיים-016 אמר בהפנית חבר לאסט:
בסימן שאלה
אני משתמש בדרך פרימיטיבית ולכן אני לא מתייג או רושם במלואותשמע 1 אתה יכול לפרוץ 2 אם אתה רוצה בכל זאת אולי אני יקח גם חודש נסיון ויאלה ואז גאם אתה תקבל
למה לך חודש ניסיון?
לא אכפת לי טובה ליהדי ערב ראש השנה!!!!
עכשיו אפשר
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות