עזרה I הנקודה חמה לא עובדת
-
כשאני מדליק את הנקודה חמה הפלא (+qin1) מתכבה לכאו אין סיבה לחסימה במכשיר כי ה wi fi עובד ואפשר להתקין הכל
יש לזה איזה פתרון?
אם אני יחליף לו את הקובץ שאחראי להפעלתו
+( system/bin/hostapd) זה יעזור?@איש-אמת תעביר לאנגלית
עדין קורס? -
@איש-אמת תעביר לאנגלית
עדין קורס? -
@A0533057932 לא!!!!! מה ההגיון בזה?
@איש-אמת בעיה בתרגום לעברית
אני לא יודע למה אבל זה בעיה ידועה -
@איש-אמת בעיה בתרגום לעברית
אני לא יודע למה אבל זה בעיה ידועה -
@איש-אמת בעיה בתרגום לעברית
אני לא יודע למה אבל זה בעיה ידועה@A0533057932 אמר בעזרה I הנקודה חמה לא עובדת:
זה
חתיכת באסה הדבר הזה
קניתי את המכשיר במיוחד בשביל זהו.. גם כשאני מגדיר אנגלית במכשיר, פותח נקודה חמה- ועובר שוב לעברית
אז אחרי כמה דקות הנקודה חמה נכבית.. -
@A0533057932 אמר בעזרה I הנקודה חמה לא עובדת:
זה
חתיכת באסה הדבר הזה
קניתי את המכשיר במיוחד בשביל זהו.. גם כשאני מגדיר אנגלית במכשיר, פותח נקודה חמה- ועובר שוב לעברית
אז אחרי כמה דקות הנקודה חמה נכבית.. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות