נגן מוזיקה לC2
-
@yoeliko מה הכוונה המדויקת שלך לגבי מצב שינה??
-
@yoeliko מה הכוונה המדויקת שלך לגבי מצב שינה??
@ירושלים-שלי אני הולך לישון ורוצה שהוא יתכבה לבד בעוד זמן מסוים שהגדרתי.
-
@דוב לא ידעתי מהנגן הזה נשמע משהו ממש טוב תודה לך על ההשקעה שהכנסת בתרגום היישום ובהסבר האפשרויות שלו
-
@דוב בדקתי עכשיו, נראה מעולה אבל באמצע הסריקה זה כותב לי שגיאת יישום ונסגר עם השגיאה
out of memory error
java/lang/outOfMen
oryError@yoeliko זה כנראה צורך הרבה ראם והראם במכשיר שלך בשימוש
-
@yoeliko זה כנראה צורך הרבה ראם והראם במכשיר שלך בשימוש
@שלמה-ווייס קצת מוזר...
-
@שלמה-ווייס קצת מוזר...
@yoeliko מה מוזר? יש למכשיר הזה בקושי כמה מגה ראם בודדים ואם הגדרת על יישום אחד או יותר שלא יכובו לגמרי אז הם תופסים נתח גדול מהראם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות