התקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי
-
@איציק-דייטש חשוב שיהיה ספק כוח אקטיבי (מבחינת כוח לרוב אין בעיה כי הוא דורש למיטב זכרוני מינימום -350w)
@tehila אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
מבחינת כוח לרוב אין בעיה כי הוא דורש למיטב זכרוני מינימום -350w
יש לי אם זכור לי טוב 550 וואט זה מספיק? גם כשמחשבנים את שאר הרכיבים?
-
@איציק-דייטש בדקת בכלל שספק הכח שלך מספיק חזק לכרטיס הזה?
@A0533057932 נראה לי היה על זה דיון שלם שבסוף יצא שאני קונה את זה והספק שלי מספיק טוב לזה
-
@A0533057932 נראה לי היה על זה דיון שלם שבסוף יצא שאני קונה את זה והספק שלי מספיק טוב לזה
-
@איציק-דייטש חיברת את המסך לכרטיס?
הוא לא פועל בכלל? -
@tehila אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
מבחינת כוח לרוב אין בעיה כי הוא דורש למיטב זכרוני מינימום -350w
יש לי אם זכור לי טוב 550 וואט זה מספיק? גם כשמחשבנים את שאר הרכיבים?
@איציק-דייטש אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
@tehila אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
מבחינת כוח לרוב אין בעיה כי הוא דורש למיטב זכרוני מינימום -350w
יש לי אם זכור לי טוב 550 וואט זה מספיק? גם כשמחשבנים את שאר הרכיבים?
די והותר
-
@איציק-דייטש אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
@tehila אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
מבחינת כוח לרוב אין בעיה כי הוא דורש למיטב זכרוני מינימום -350w
יש לי אם זכור לי טוב 550 וואט זה מספיק? גם כשמחשבנים את שאר הרכיבים?
די והותר
-
@יהודה-12 כרגע התברר הבעיה, תעלה למעלה טיפה תבין איך, ואני מקווה בימים הקרובים לדעת האם אכן זאת הבעיה
@איציק-דייטש אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
תעלה למעלה טיפה תבין איך, ואני מקווה בימים הקרובים לדעת האם אכן זאת הבעיה
צודק זה ודאי בעיה, בא נקוה שאין עוד

-
@איציק-דייטש אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
תעלה למעלה טיפה תבין איך, ואני מקווה בימים הקרובים לדעת האם אכן זאת הבעיה
צודק זה ודאי בעיה, בא נקוה שאין עוד

-
@אביב-לוין אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
לא, לא מכיר, לך תדע תוך כמה זמן זה יגיע..
עדיין לא הגיע אבל לא היה לי סבלנות אז ניגשתי לחנות וקניתי... ועובד!!
תודה רבה לכל העוזרים @יהודה-12 @A0533057932 @tehila @בנצי-20 -
@אביב-לוין אמר בהתקנתי כרטיס מסך חדש, והוא לא נדלק לי:
לא, לא מכיר, לך תדע תוך כמה זמן זה יגיע..
עדיין לא הגיע אבל לא היה לי סבלנות אז ניגשתי לחנות וקניתי... ועובד!!
תודה רבה לכל העוזרים @יהודה-12 @A0533057932 @tehila @בנצי-20@איציק-דייטש וואו!!!!! תהנה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות