בעיה בהנגאוטס
-
@a-y-f אמר בבעיה בהנגאוטס:
@FSHLOMO תנסה לרענו את הדף, זה נראה שהדף עלה כמו דף HTML
נכון אבל האם יש אפשרות שהסינון שלי מסנן את זה?
-
@a-y-f אמר בבעיה בהנגאוטס:
@FSHLOMO תנסה לרענו את הדף, זה נראה שהדף עלה כמו דף HTML
נכון אבל האם יש אפשרות שהסינון שלי מסנן את זה?
@FSHLOMO אמר בבעיה בהנגאוטס:
נכון אבל האם יש אפשרות שהסינון שלי מסנן את זה?
כן נתקלתי בזה הרבה פעמים עם TECHLOQ ובקשתי מהם שיסדרו לי את זה וסודר תוך דקות
-
@FSHLOMO אמר בבעיה בהנגאוטס:
נכון אבל האם יש אפשרות שהסינון שלי מסנן את זה?
כן נתקלתי בזה הרבה פעמים עם TECHLOQ ובקשתי מהם שיסדרו לי את זה וסודר תוך דקות
@שלמה-ווייס אמר בבעיה בהנגאוטס:
@FSHLOMO אמר בבעיה בהנגאוטס:
נכון אבל האם יש אפשרות שהסינון שלי מסנן את זה?
כן נתקלתי בזה הרבה פעמים עם TECHLOQ ובקשתי מהם שיסדרו לי את זה וסודר תוך דקות
יש לי גם TECHLOQ בא נקווה שיסדרו מהר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות