דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. עזרה | פתיח בהדלקת C2

עזרה | פתיח בהדלקת C2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
8 פוסטים 5 כותבים 344 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יהונתןב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהונתןב
    #1

    ראיתי טלפונים לא כשרים שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים.. מישהו יודע איך עושים?

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יהונתןב

      ראיתי טלפונים לא כשרים שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים.. מישהו יודע איך עושים?

      ה מנותק
      ה מנותק
      המלך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יהונתןב או ערכת נושא כשרה
      או שתצרוב קובץ שפה כשר

      י שלמה ווייסש 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ה המלך

        @יהונתןב או ערכת נושא כשרה
        או שתצרוב קובץ שפה כשר

        י מנותק
        י מנותק
        יהונתןב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @המלך איזה ערכת נושא?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המלך

          @יהונתןב או ערכת נושא כשרה
          או שתצרוב קובץ שפה כשר

          שלמה ווייסש מנותק
          שלמה ווייסש מנותק
          שלמה ווייס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

          @יהונתןב או ערכת נושא כשרה
          או שתצרוב קובץ שפה כשר

          או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי

          מוכר מצלמות קנון יד שנייה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • חבריםח מנותק
            חבריםח מנותק
            חברים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
            #5

            @יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

            שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..

            נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.

            אם כוונתך ל:
            👈 סמל וועדת הרבנים.jpg
            אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל 👇

            @המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

            ערכת נושא כשרה

            אבל אם כוונתך ל:

            👈 נוקיה C2 - פתיח עם סמל וועדת הרבנים 2.gif

            אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל 👇

            @שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

            או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • חבריםח חברים

              @יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..

              נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.

              אם כוונתך ל:
              👈 סמל וועדת הרבנים.jpg
              אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל 👇

              @המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              ערכת נושא כשרה

              אבל אם כוונתך ל:

              👈 נוקיה C2 - פתיח עם סמל וועדת הרבנים 2.gif

              אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל 👇

              @שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי

              י מנותק
              י מנותק
              יהונתןב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהונתןב
              #6

              @חברים אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              @יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..

              נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.

              אם כוונתך ל:
              👈 סמל וועדת הרבנים.jpg
              אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל 👇

              @המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              ערכת נושא כשרה

              אבל אם כוונת ל:

              👈 זה

              אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל 👇

              @שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

              או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי

              תודה רבה לכולם!
              התכוונתי לשני (gif) אבל איפה אפשר למצוא את הgif הזה?

              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יהונתןב

                @חברים אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

                @יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

                שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..

                נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.

                אם כוונתך ל:
                👈 סמל וועדת הרבנים.jpg
                אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל 👇

                @המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

                ערכת נושא כשרה

                אבל אם כוונת ל:

                👈 זה

                אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל 👇

                @שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:

                או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי

                תודה רבה לכולם!
                התכוונתי לשני (gif) אבל איפה אפשר למצוא את הgif הזה?

                מישהו12מ מחובר
                מישהו12מ מחובר
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יהונתןב @אלישי העלה איפשהוא

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  @יהונתןב @אלישי העלה איפשהוא

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהונתןב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהונתןב
                  #8

                  @מישהו12 מצאתי בזכות החיפוש גוגל בפורום (הדבר הזה מצוין!)

                  https://mitmachim.top/topic/954/לוגו-בהדלקת-c2

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר