עזרה | פתיח בהדלקת C2
-
ראיתי טלפונים לא כשרים שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים.. מישהו יודע איך עושים?
-
@המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
@יהונתןב או ערכת נושא כשרה
או שתצרוב קובץ שפה כשראו שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי
-
@יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..
נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.
אם כוונתך ל:

אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל
@המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
ערכת נושא כשרה
אבל אם כוונתך ל:

אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל

@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי
-
@יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..
נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.
אם כוונתך ל:

אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל
@המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
ערכת נושא כשרה
אבל אם כוונתך ל:

אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל

@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי
@חברים אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
@יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..
נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.
אם כוונתך ל:

אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל
@המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
ערכת נושא כשרה
אבל אם כוונת ל:
אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל

@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי
תודה רבה לכולם!
התכוונתי לשני (gif) אבל איפה אפשר למצוא את הgif הזה? -
@חברים אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
@יהונתןב אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
שבפתיח שמדליקים את הטלפון יש פתיח של ועדת הרבנים..
נדמה לי שזה תלוי לֶמה את מתכווון.
אם כוונתך ל:

אז כמו ש @המלך הזכיר לעיל
@המלך אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
ערכת נושא כשרה
אבל אם כוונת ל:
אז כמו ש @שלמה-ווייס הזכיר לעיל

@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פתיח בהדלקת C2:
או שתעשה את זה בעצמך לפי המדריך הנפלא של @אלישי
תודה רבה לכולם!
התכוונתי לשני (gif) אבל איפה אפשר למצוא את הgif הזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות