למה כשאני לוחץ על כתובת באנשי קשר הוא כותב לי יישום לא נמצא?
-
יש לי יאנג שיש לי עליו אייגו אבל כשאני לוחץ על כתובת (שאז הוא אמור לתת לי הוראות הגעה על ידי אפליקציית ניווט) הוא כותב לי יישום לא נמצא!
השאלה: 1.למה הוא לא מקשר אותי לאייגו?
2.ואיך אפשר לעשות שהוא כן יקשר אותי בכל לחיצה כזאת ויתן הוראות הגעה?תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!
-
אם אפשר לשאול מה זה "אייגו"?
-
אם אפשר לשאול מה זה "אייגו"?
@ירושלים-שלי GPS
-
יש לי יאנג שיש לי עליו אייגו אבל כשאני לוחץ על כתובת (שאז הוא אמור לתת לי הוראות הגעה על ידי אפליקציית ניווט) הוא כותב לי יישום לא נמצא!
השאלה: 1.למה הוא לא מקשר אותי לאייגו?
2.ואיך אפשר לעשות שהוא כן יקשר אותי בכל לחיצה כזאת ויתן הוראות הגעה?תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!
@שמואל-ש אולי משו באפליקציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות