בעיה בהסרת תוכנית מהמחשב
-
יש לי אנטי וירוס של eset שניסיתי להסיר מהמחשב והוא נותן לי רק אפשרות עריכה ולא הסרה אשמח אם מישהו יעדכן איך ניתן להסיר
תודה@שמנדריק אמר בבעיה בהסרת תוכנית מהמחשב:
יש לי אנטי וירוס של eset שניסיתי להסיר מהמחשב והוא נותן לי רק אפשרות עריכה ולא הסרה אשמח אם מישהו יעדכן איך ניתן להסיר
תודהתפעיל את הקובץ הבא:
ESET_Auto_Uninstaller_v1.bat
המחשב יופעל מחדש ל"מצב בטוח" יסיר את האנטי וירוס ויפעיל את המחשב מחדש
כל הפעולות מתבצעות אוטומטית -
@bbn אמר בבעיה בהסרת תוכנית מהמחשב:
@שמנדריק אתה לוחץ ערכיה
ובתוך עריכה יהיה לך הסרהלא מומלץ בכלל, צריך את כלי ההסרה במצב בטוח.
פוסט זה נמחק! -
@שמנדריק איזה תוכנה?
-
@שמנדריק זה לא תוכנה
זה קובץ BAT -
-
@שמנדריק זה לא תוכנה
זה קובץ BAT@A0533057932 שזה אומר?
-
@A0533057932 שזה אומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

