אני בונה מחשב חדש בשביל שרת מי רוצה לעזור לי
-
יש לי לקוח שרוצה שרת חדש
עד עכשיו התעסקתי עם שרתים בנוים כבר
עכשיו אני הולך לבנות למישהו שרת
ואני רוצה טיפים
1.איזה סרבר כדאי (אני מעדיף 2012 כי המתכנת של התוכנה שבשבילה השרת כך רוצה)
אפשרי פרוץ מה הסיכונים
2. חומת אש ממי כדאי לקנות המלצות והצעות
3.יש חברה שנקראת OVH מישהו מכיר ויודע פרטים?
וכו' כל הצעת עזרה תתקבל בברכה
אשמח לשמוע מכם @משחזר-מידע ועוד כל מיני אנשים טובים שאני לא זוכר את שמם -
יש לי לקוח שרוצה שרת חדש
עד עכשיו התעסקתי עם שרתים בנוים כבר
עכשיו אני הולך לבנות למישהו שרת
ואני רוצה טיפים
1.איזה סרבר כדאי (אני מעדיף 2012 כי המתכנת של התוכנה שבשבילה השרת כך רוצה)
אפשרי פרוץ מה הסיכונים
2. חומת אש ממי כדאי לקנות המלצות והצעות
3.יש חברה שנקראת OVH מישהו מכיר ויודע פרטים?
וכו' כל הצעת עזרה תתקבל בברכה
אשמח לשמוע מכם @משחזר-מידע ועוד כל מיני אנשים טובים שאני לא זוכר את שמםחשוב לי להדגיש השרת מיועד לתוכנה קצת כבדה שבנויה על אקסס ועוד כל מיני חיבורים חיצונים המודל הוא רק של אקסס
ובשביל שזה יסונכרן בין 12 -15 אנשים אני מתקין את התוכנה על שרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות